Binnekort gaan we als gemeente fuseren. Dat houdt in dat we voor diverse keuzes staan. Archieven verhuizen, vervroegd overdragen, digitaliseren etc. Met name dit laatste is natuurlijk één van de belangrijke onderdelen waarover we moeten beslissen. Het gaat over verschillende onderdelen : personeelsdossiers, bouwdossiers, archieven burgerlijke stand, milieudossiers. Natuurlijk kun je zo een offerte opvragen. Ik wil echter weten of er gemeentes zijn die dit al (redelijk recent) gedaan hebben…
Doorgaan
Prikbord (1 commentaar)
Je moet lid zijn van BREED - over de grenzen van informatie om reacties te kunnen toevoegen!
Wordt lid van BREED - over de grenzen van informatie
Hallo Karin,
Welkom bij BREED! Op dit platform delen we kennis en ervaringen over het managen van informatie. Je kunt deelnemen aan discussies of er zelf een starten. Ook is er de mogelijkheid om blogs te schrijven. Je kunt het een en ander op de hoofdpagina vinden of via het menu bovenaan de website.
Ik hoop dat de community je kan helpen bij vraagstukken waar jij in je werk mee stoeit. En misschien kun jij ook anderen helpen. Ik wil je wel vragen om nog even een (pas-)foto van jezelf op je profiel te plaatsen; dat communiceert wat fijner.
Voor sommige deelonderwerpen zoals zaakgericht werken, open data en vacatures zijn er aparte groepen zoals zaakgericht werken. Een keer aan het begin van elke maand ontvang je een nieuwsbrief van alle nieuwe berichten.
Mocht je nog vragen of ideeën hebben over BREED, dan hoor ik het graag. Rest mij je veel plezier te wensen bij deze community!
Groet, Yvonne Welings