NETWERK VOOR DE INNOVATIEVE INFORMATIEWERKER
Beste collega's,
Wij krijgen regelmatig overeenkomsten of andere documenten binnen die na ondertekening door ons weer door worden gestuurd naar de volgende organisatie. Op dergelijke documenten willen wij geen datumstempel zetten en geen zaak-/documentnummer schrijven. Waarom willen we dat niet (zeker als het gaat om de stempel)? Zijn er regels die ons verbieden dit te doen?
Er wordt nu een kopie gemaakt van de eerste pagina en daar wordt op gestempeld en geschreven. Ik wil graag van die werkwijze af. Zijn er mensen die ervaring hebben met deze materie?
Bij voorbaat dank.
Tags:
draai het eens om: wat wil je wel?
Zie ook eerdere bijdragen over dit vraagstuk:
http://www.breednetwerk.nl/forum/topics/stempelen-bij-digitaliseren
Op de korte termijn is het geen optie om te stoppen met de datum stempel noch met het opschrijven van zaak- en documentnummer. Wat ik wil is géén uitzonderingen en altijd de stempel en de nummers op het origineel zetten.
jack karelse zei:
draai het eens om: wat wil je wel?
© 2024 Gemaakt door Marco Klerks. Verzorgd door