Hoi,

de gemeente waar ik nu werkzaam ben heeft in het verleden het zaaktype 'Vraag stellen' ingericht. Hierin zit natuurlijk veel overlap met Informatieverzoek. Indienen. Nu willen we dit zaaktype 'vraag stellen' uitfaseren.

Vragen kunnen gaan over een hulpvraag voor ondersteuning, over een aanleg van een speeltuin, een vraag aan een wethouder over een bepaald onderwerp etc. (Dit onderwerp hoeft geen zaak te hebben in het zaaksysteem) 

We zijn heel benieuwd hoe jullie vragen over allerlei onderwerpen vastleggen in het zaaksysteem. Welke zaaktypen/processen gebruiken jullie hiervoor?

Alvast bedankt.

Groet,

Wouter

Weergaven: 187

Berichten in deze discussie

In ons vorige zaaksysteem gebruikte we hiervoor het zaaktype 'klantcontact', nu heet dat zaaktype 'informatieverzoek'. Als iets dan een veel gerichtere zaak blijkt te zijn, waarbij een proces e.d. nodig is, maken we hier een vervolgzaak voor aan van het specifiek geschikte zaaktype.

Jaap, dank voor je reactie. Hier kan ik wat mee.

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden