NETWERK VOOR DE INNOVATIEVE INFORMATIEWERKER
vrijdag 17 april 2020
Sinds 15 april 2020 zijn vertegenwoordigers van bestuursorganen, beroepsmatige rechtsbijstandsverleners en niet-natuurlijke personen verplicht om digitaal te procederen in belastingzaken. Bij het in gebruik nemen van het webportaal biedt de Hoge Raad webinars en telefonische ondersteuning aan.
De Hoge Raad organiseert kleinschalige instructiewebinars om bekend te raken met het portaal Mijn Zaak Hoge Raad voor belasting- en bestuursrechtelijke zaken. Deze webinars zijn bedoeld voor iedereen voor wie digitaal procederen verplicht is.
De webinars duren maximaal anderhalf uur en worden gehouden op:
Tijdens de webinars worden onderstaande onderwerpen gedemonstreerd:
Daarnaast is er ruimte voor het stellen van vragen.
U kunt zich aanmelden via dicas@hogeraad.nl, en daarbij uw voorkeur(en) aangeven voor een bepaalde datum en tijd. Aan elke bijeenkomst kunnen maximaal 10 personen deelnemen. De Hoge Raad probeert uiteraard rekening te houden met uw voorkeursmomenten. Als blijkt dat er meer bijeenkomsten nodig zijn om alle aanmeldingen in te delen, dan worden die gepland en ontvangt u daarover bericht. U ontvangt met de bevestiging informatie over de werkwijze van het webinar. Houdt u er rekening mee dat u hiervoor een goede internetverbinding en een computer met beeld en geluid nodig heeft.
In de periode tot en met 31 mei is er iedere maandag, woensdag en donderdag van 10.00-11.00 uur telefonisch spreekuur. Heeft u een vraag over de werking van het webportaal, dan kunt u deze per e-mail doorgeven via dicas@hogeraad.nl en aangeven op welke dag u tijdens het spreekuur hierover gebeld wilt worden. Denkt u eraan uw telefoonnummer te vermelden, zodat zij u kunnen bellen.
© 2024 Gemaakt door Marco Klerks. Verzorgd door
Je moet lid zijn van BREED - over de grenzen van informatie om reacties te kunnen toevoegen!
Wordt lid van BREED - over de grenzen van informatie