Goed dat je even reageert. toch heb ik een vraag aan je, namelijk of je je reactie, vragen en eventuele twijfels wil koppelen aan je initiƫle vraag. Het is een heel actueel thema waar veel organisaties mee aan het worstelen zijn en daarom goed als er open in deze community over gediscussieerd wordt. Ik kan de reactie c.q. vraag daar wel herhalen, maar beter zou zijn als je dat zelf doet denk ik.
toch wil ik wel vast reageren om je ieder geval misschien verder te helpen.
In je reactie geef je aan om minimaal schaal 5 te gebruiken als inschaling voor een scan operator en de controles gewoon door de operator zelf te laten uitvoeren. met als tweede plan steekproeven.
ik moet eerlijk bekennen dat dat niet mijn keuzes zouden zijn. Ik geloof er niet in dat mensen hun eigen werk kunnen controleren en ik weet uit ervaring dat kwaliteitsklachten uit de organisatie dan vaak het gevolg zijn. Persoonlijk denk ik dat het beter zou zijn om de scan operator wat lager in te schalen (maar wel vaste medewerkers) en op dagelijkse basis een kwaliteistcontroleur de dagelijkse scanproductie te laten beoordelen.
Ik hoop dat je jouw reactie wilt koppelen aan de discussie zodat andere mensen daar ook over na kunnen denken.
Leon van Oosterom
Goed dat je even reageert. toch heb ik een vraag aan je, namelijk of je je reactie, vragen en eventuele twijfels wil koppelen aan je initiƫle vraag. Het is een heel actueel thema waar veel organisaties mee aan het worstelen zijn en daarom goed als er open in deze community over gediscussieerd wordt. Ik kan de reactie c.q. vraag daar wel herhalen, maar beter zou zijn als je dat zelf doet denk ik.
toch wil ik wel vast reageren om je ieder geval misschien verder te helpen.
In je reactie geef je aan om minimaal schaal 5 te gebruiken als inschaling voor een scan operator en de controles gewoon door de operator zelf te laten uitvoeren. met als tweede plan steekproeven.
ik moet eerlijk bekennen dat dat niet mijn keuzes zouden zijn. Ik geloof er niet in dat mensen hun eigen werk kunnen controleren en ik weet uit ervaring dat kwaliteitsklachten uit de organisatie dan vaak het gevolg zijn. Persoonlijk denk ik dat het beter zou zijn om de scan operator wat lager in te schalen (maar wel vaste medewerkers) en op dagelijkse basis een kwaliteistcontroleur de dagelijkse scanproductie te laten beoordelen.
Ik hoop dat je jouw reactie wilt koppelen aan de discussie zodat andere mensen daar ook over na kunnen denken.
groetjes
Leon
19 Jan 2010
Leon van Oosterom
Kijk maar even of en hoe je het formuleren kan.
groetjes
19 Jan 2010