Binnen deze groep vindt discussie en informatie-uitwisseling plaats over onderwerpen die verband houden met waardering en selectie van archiefdocumenten en andere informatie.
Ik heb een vraagje over de bewaartermijnen van bemoeizorg. Zo wordt het bij ons genoemd. Het is de zorg voor personen waarmee wij ons als gemeente mee bemoeien. Dit zijn de gevallen waarbij de personen nog niet vallen onder de WVGGZ, maar het wel goed is om actie te gaan ondernemen. Wat voor termijn hangt hier volgens jullie aan vast? Ik zat zelf te denken aan
3.1 plannen opstellen - vastgesteld - V5 na geldigheid procesobject
Omdat dat gemeente hier meer inzit als regievoerder en signaal opvanger. Daarna melden zij de personen vooral aan bij de juiste instanties.
En hetzelfde geldt eigenlijk voor huiselijk geweld en het escalatie team. Daar hebben ze dezelfde rol als regievoerder en dacht ik aan dezelfde termijn.
3.1 plannen opstellen - vastgesteld - V5 na geldigheid procesobject
Ik kan het helemaal mis hebben, maar dan hoor ik het graag :)
Een laatste vraag is over de bewaartermijen van: politie GGZ (e33) meldingen. Zegt jullie dit iets?
Ria Mink-Gijzen
Hallo Kirsten, ik vroeg me af of je al meer informatie hebt over je vraag? Ik zit met een soortgelijk vraagstuk namelijk. Helaas kent jouw vraag nog geen antwoord. Misschien heb je onderhands meer informatie ontvangen. Zou je die hier nog willen delen? Hartelijk dank voor de reactie alvast.
Kirsten van Opijnen zei:
22 Feb 2022
Kirsten van Opijnen
Hallo Ria,
Nee ik heb via andere wegen nog geen antwoord op deze vraag gehad. Ik hoop eigenlijk nog dat iemand hier op het forum het antwoord heeft.
4 Mei 2022
Ria Mink-Gijzen
Helaas Kirsten, helaas lijkt een antwoord toch niet zo eenvoudig te zijn. Hopelijk reageert er nog iemand hier.
Kirsten van Opijnen zei:
10 Mei 2022