Discussies van jack karelse (455)

Discussies waarop is gereageerd (12) Antwoorden Recente activiteiten

"@Marco, een rapport wat iedere ambtenaar verplicht zou moeten lezen. Het is een fan…"

jack karelse heeft 24 Nov 2010 gereageerd op zaakgericht werken en dienstverlening

7 24 Nov 2010
Antwoord van Ton de Looijer

"de moraal van het verhaal! Helemaal met je eens, Marco. Dienstverlening gaat om meer…"

jack karelse heeft 22 Nov 2010 gereageerd op zaakgericht werken en dienstverlening

7 24 Nov 2010
Antwoord van Ton de Looijer

"@iedereen die mee doet! Excuses voor mijn niet briljante reactie... Ik zie nu pas da…"

jack karelse heeft 27 Okt 2010 gereageerd op Hoe om te gaan met creatieve processen binnen Zaakgericht Werken

16 27 Okt 2010
Antwoord van jack karelse

"Rob, het is al te laat om de discussie an te gaan of zaakgericht werken inderdaad ha…"

jack karelse heeft 27 Okt 2010 gereageerd op Hoe om te gaan met creatieve processen binnen Zaakgericht Werken

16 27 Okt 2010

"zo lang er maar over na is gedacht en op basis daarvan keuzes worden gemaakt voor de…"

jack karelse heeft 5 Jul 2010 gereageerd op heeft zaakgericht werken inderdaad zoveel voordelen t.o.v. documentgericht werken?

8 5 Jul 2010
Antwoord van Marco Klerks

"Marco, we zijn het deels eens. Dit geldt voor stelling 1 en 2 in elk geval. Graag n…"

jack karelse heeft 5 Jul 2010 gereageerd op heeft zaakgericht werken inderdaad zoveel voordelen t.o.v. documentgericht werken?

8 5 Jul 2010

"even een makkelijke: DE overheid heeft niet de keuze gemaakt voor zaakgericht werken…"

8 5 Jul 2010

"beste Mark, mijn gebruik van 'document' dient gelezen te worden in brede zin, zoals…"

jack karelse heeft 4 Jan 2010 gereageerd op Navelstaren: "Ga direct naar de gevangenis. Ga niet langs start. U ontvangt geen ƒ 200"

15 4 Jan 2010

"waar de boel geregistreerd wordt / de metadata en documenten terechtkomen is bijzaak…"

jack karelse heeft 31 Dec 2009 gereageerd op Navelstaren: "Ga direct naar de gevangenis. Ga niet langs start. U ontvangt geen ƒ 200"

15 4 Jan 2010

"beste Mark, in mijn reactie heb ik een column aangehaald uit Sited, geschreven door…"

jack karelse heeft 23 Dec 2009 gereageerd op Navelstaren: "Ga direct naar de gevangenis. Ga niet langs start. U ontvangt geen ƒ 200"

15 4 Jan 2010

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden