Beste collega's,

Volgens de stukkenlijst 2012 zijn documenten m.b.t. het presidium van de gemeenteraad te bewaren. In de selectielijsten van 2017 en 2020 wordt het presidium niet nadrukkelijk genoemd. 

Zijn deze documenten conform de selectielijst 2017 en 2020 nog steeds te bewaren? Het is mij niet helemaal duidelijk....Ben benieuwd!

Groet,

Tijmen Pranger

Weergaven: 60

Berichten in deze discussie

Hallo Tijmen,

in de praktijk gebeurt dat nog wel. Het presidium is echter meestal geen 'Bestuurlijk besluitvorming' en zou dus volgens de selectielijst, gezien de functie van een presidium, meer onder 19.1.7 vallen (adviesorgaan). Dan moet je dit dus nog steeds bewaren, al hoeven de bijlagen dan niet bewaard te worden: die zitten in de raadsvergadering.

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden