Discussies van Marieke Klomp (138)

Discussies waarop is gereageerd (11) Antwoorden Recente activiteiten

"Dag Erick-Jan en Kees-Jan, Ik volg de discussie met belangstelling, omdat wij met de…"

Marieke Klomp heeft 2 Jul 2018 gereageerd op Bewaartermijnen dossiers forensische verrichtigen

4 2 Jul 2018
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

"Autoriteit Persoonsgegevens"

Marieke Klomp heeft 19 Okt 2017 gereageerd op Bewaartermijn inschrijving en wijziging registratie kinderopvang & gastouderschap

13 16 Jul 2018
Antwoord van Wouter Verdaas

"De AP wordt versterkt en heeft aangegeven te gaan insteken op handhaving. In de nieu…"

Marieke Klomp heeft 19 Okt 2017 gereageerd op Bewaartermijn inschrijving en wijziging registratie kinderopvang & gastouderschap

13 16 Jul 2018

"Dank je wel. Die blog had ik gelezen en gedeeld met onze privacy officer. Binnen onz…"

13 16 Jul 2018

"Dag Erik, Ik heb de vraag gesteld aan het VHIC. Zij hebben de bewaartermijn op 10 ja…"

Marieke Klomp heeft 18 Okt 2017 gereageerd op Bewaartermijn inschrijving en wijziging registratie kinderopvang & gastouderschap

13 16 Jul 2018

"Mike en Yvonne, Bedankt voor het meedenken. We gaan het ruwe materiaal beschouwen al…"

Marieke Klomp heeft 18 Okt 2017 gereageerd op Vernietigingstermijn ruw filmmateriaal

9 18 Okt 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Klopt! Die vallen daaronder. Het gaat om het materiaal dat wel geschoten is, maar ui…"

Marieke Klomp heeft 18 Sept 2017 gereageerd op Vernietigingstermijn ruw filmmateriaal

9 18 Okt 2017

"Ik ben het helemaal met je eens Yvonne. Ik ga het onderwerp voorstellen bij het VHIC…"

Marieke Klomp heeft 18 Sept 2017 gereageerd op Vernietigingstermijn ruw filmmateriaal

9 18 Okt 2017

"Dag Yvonne, Bedankt voor de originele invalshoek. Ik had er nog niet aan gedacht om…"

Marieke Klomp heeft 17 Sept 2017 gereageerd op Vernietigingstermijn ruw filmmateriaal

9 18 Okt 2017

"Hoi Mirjam - Zeker doen. Zowel de tool van VHIC als TotalCommander zijn niet gratis.…"

Marieke Klomp heeft 20 Feb 2017 gereageerd op Tooling om mapjes op fileshares (afdelingsschijven en projectschijven) op te schonen en te ordenen

8 20 Feb 2017
Antwoord van Marieke Klomp

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden