NETWERK VOOR DE INNOVATIEVE INFORMATIEWERKER
Ik ben op zoek naar praktijkervaringen met intelligente scansoftware van Kofax en dan bedoel ik minder het scannen zelf maar meer het gebruik van de toepassing die op grond van (tekst-)herkenning (OCR, ICR etc) indexeert.
Tags:
Je kunt niet meer reageren op deze discussie.
Ministerie van Justitie gebruikt KOFAX, zie deze link
Citaat: Kofax Capture is gekozen als software voor het regulier DBS proces ten eerste omdat het product het DBS-werkproces volledig ondersteunt; scannen, herkennen, valideren, indexeren en opslaan. Daarnaast is het slimme zelflerende herkenningssoftware waarmee de graad van herkenning aanzienlijk zal toenemen, wat ten goede gaat van de kwaliteit van de indexering en dus van de terugvindbaarheid van de akten. De kwaliteit van de scans wordt door een Virtual ReScan module geoptimaliseerd. Begin maart 2010 is de nieuwe Kofax Capture software succesvol geïmplementeerd
Gemeente Lochem werkt sinds kort met scansoftware van Kofax voor scannen en herkennen van facturen. Werkt goed zover ik weet. Als je meer informatie wilt kan ik je wel in contact brengen met de gebruikers ervan.
De gemeente Gouda werkt met KOFAX, zie dit artikel.
Dinsdag 24 mei wordt er weer een Open Dag Digitale Postkamer gehouden bij de gemeente Gouda. Hier zullen de mogelijkheden en toekomst van de digitale postkamer centraal staan.
De digitale postkamer is mogelijk door het op een intelligente wijze inzetten van de software van Kofax. Met behulp van OCR, ICR en andere technieken worden de documenten na het scannen automatisch herkend, geclassificeerd, automatisch van metadata voorzien en doorgegeven aan het achterliggende DMS.
Naast presentaties van Chris Bellekom (gemeente Gouda) en Jackie van de Loo (BMConsultants) is er gelegenheid tot het bijwonen van een live-demo. Verder vertelt gastspreker Martin Malengier over de jarenlange ervaringen bij Dexia Insurances Belgium met het digitaliseren en automatisch routeren van de documentenstromen.
Hebt u interesse dan kunt u zich aanmelden via deze link.
Inschrijving vooraf is noodzakelijk vanwege het beperkte aantal deelnemers voor deze sessie.
Ervaringen van Gouda te lezen via deze link.
© 2024 Gemaakt door Marco Klerks. Verzorgd door