SGD Dordrecht wil de markt vragen volgend jaar een nieuw scanstraat contract aan te gaan.
Het huidige contract bestaat uit 3 delen: hardware, software en service (technische helpdesk assistentie). Hierover heb ik graag aan aanwezigen hier de volgende vragen:
- is deze drie eenheid gebruikelijk hiervoor? Hardware is immers een eenmalige aanschaf voor x jaar en bij ons overstegen die kosten de waarde ervan in veelvoud. En de service is immers altijd specifiek; het zijn onze koppelingen, dus onze eigen FB zou dit toch (moeten) laten werken?
- Zijn er al gemeenten die het scannen (en mogelijk ook de registraties die daarop volgen) uitbesteed hebben?
- Ons huidige contract betreft Tungsten (voorheen Kofax) -software. Maar er bestaan hier meer software (platforms) voor. Welke ervaringen zijn er? Zijn er gemeenten met een scanstraat die op ander platform en software dan Kofax/Tungsten functioneert?
Bij voorbaat dank voor reacties!!
Groet, Mathé van der Velden,
Informatieadviseur Drechtsteden.