NETWERK VOOR DE INNOVATIEVE INFORMATIEWERKER
Tags:
@Caroline, wij zijn benieuwd naar jullie oplossing.
Hallo Caroline,
Misschien helpt het om de organisatie na te laten denken over e-mailmanagement in het algemeen. Ik heb er ooit een whitepaper over geschreven die ik hier meteen even upload...
Met hoffelijke groet,
Chris Bellekom
Ha Caroline,
Misschien vind je het wel aardig om te weten dat de gemeente Urk gedragsregels voorstelt ?
Het roept ook negatieve reacties op...
Groet
Bedrijfscultuur?? Wanneer ik als burger er naar kijk wil ik snel resultaat. Eerst doe je dat via de gebruikelijke route. Levert dit geen resulaat op dan rechtsrteeks. De organisatie dient er gewoon voor te zorgen dat alles, in welke vorm het ook binnen komt of de deur uitgaat, uiteindelijk in een centraal registratie platform, bijvoorbeeld Decos, wordt vastgelegd. De burger moet je niet hinderen, de collega's van de organisatie dienen gewoonweg te voldoen aan centrale registratie. Deze weg zijn we al ingegaan, iedere medewerker dient nu al en straks zeker niet meer op schijven, of andere media opslaan, maar centraal. De overhead gaat grotendeels verdwijnen. Van 25 naar 6 %. Lees het boek van Mark Huiben: Heeft iemand de overhead nog nodig??
Yvonne Welings zei:
In mijn optiek hebben we hier te maken met een bedrijfscultuur.
Groot of kleine gemeente maakt niet, al zal in een grotere gemeente de afstand tussen burger en bestuurder groter zijn.
Als ik als burger de keuze heb tussen een webformulier of rechtstreeks de burgemeester of wethouder mailen, is mijn keuze snel bepaald. Een webformulier kan je invullen tot je een ons weegt als burger, een gericht mailtje aan de bestuurder is veel effectiever.
Je moet partijpolitiek in deze ook niet onderschatten.
© 2024 Gemaakt door Marco Klerks. Verzorgd door