Beste mensen,

Per 1-1-2009 treedt de Europese Dienstenrichtlijn in werking. Een van de zaken die je hierbij moet regelen is dat je digitaal een vergunning moet kunnen verstrekken.

Er zijn hele eenvoudige oplossingen mogelijk bijv. je scant de te versturen brief en stuurt hem via de website "antwoord voor bedrijven" naar de aanvrager terug. Een andere werkwijze zou bijv. kunnen zijn dat je via de mogelijkheden in Acrobat Professional een digitale handtekening zet op een digitaal document en dit via de vorengenoemde website upload.

Ik ben in ieder geval benieuwd hoe anderen hiermee omgaan en/of ze nog andere praktische tips hebben. Ik zag overigens op de website "antwoord voor bedrijven" dat er geen archieffunctie is ingebouwd dus het is ook zaak dat je de ontvangen en verstuurde mails van en aan bedrijven ook goed zelf bewaard in je DMS.

Weergaven: 138

Hierop reageren

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden