Datumstempel en zaak-/documentnummer op papier bij nog door te sturen documenten

Beste collega's,

Wij krijgen regelmatig overeenkomsten of andere documenten binnen die na ondertekening door ons weer door worden gestuurd naar de volgende organisatie. Op dergelijke documenten willen wij geen datumstempel zetten en geen zaak-/documentnummer schrijven. Waarom willen we dat niet (zeker als het gaat om de stempel)? Zijn er regels die ons verbieden dit te doen?

Er wordt nu een kopie gemaakt van de eerste pagina en daar wordt op gestempeld en geschreven. Ik wil graag van die werkwijze af. Zijn er mensen die ervaring hebben met deze materie?

Bij voorbaat dank.

Weergaven: 415

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

draai het eens om: wat wil je wel?

Zie ook eerdere bijdragen over dit vraagstuk:

http://www.breednetwerk.nl/forum/topics/stempelen-bij-digitaliseren

Op de korte termijn is het geen optie om te stoppen met de datum stempel noch met het opschrijven van zaak- en documentnummer. Wat ik wil is géén uitzonderingen en altijd de stempel en de nummers op het origineel zetten.
 
jack karelse zei:

draai het eens om: wat wil je wel?

Antwoorden op discussie

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden