Hoi allen,

We merken dat we bij onze gemeente nog geen grip hebben op het proces van het ontvangen en beantwoorden van de adviezen van de Sociale Raad en vergelijkbare instanties en dat daardoor de archivering hiervan ook nog niet goed geregeld is. Uit mijn hoofd gezegd vallen deze adviezen ook onder één van de categorieën van de Woo voor publicatie, dus de noodzaak om dit goed te gaan regelen is (gelukkig?) een stuk actueler. 

Wij vragen ons af hoe andere gemeenten omgaan met de archivering van deze stukken? Komt een dergelijk advies terecht in het dossier van het beleidsstuk waar het advies betrekking op heeft? Of archiveren jullie deze op een andere manier. En hoe lang bewaren jullie deze adviezen wanneer deze niet onder het dossier van het beleidsstuk vallen?

Alvast bedankt voor de reacties!

Gr. Wouter

Weergaven: 53

Hierop reageren

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden