Discussies van Rens (126)

Discussies waarop is gereageerd (126) Antwoorden Recente activiteiten

"Yvonne, je zegt: "Ik kende tot nu toe niet veel gemeenten, dit soort stappen zetten.…"

Rens heeft 30 Okt gereageerd op Data, waar wordt het beheer van data in de organisatie belegd?

2 30 Okt
Antwoord van Yvonne Welings

"Moeten we uit het feit dat we inmiddels spreken van de Archiefwet 20xx en niet de Ar…"

Rens heeft 12 Sept gereageerd op Nieuwe Archiefwet naar 2026

15 5 Nov

"Dat zou ik, zoals Hiljo ook al suggereert, eerder 'by design' oplossen dan achteraf…"

Rens heeft 4 Sept gereageerd op Verwijderen van kopie ID-documenten

6 7 Okt
Antwoord van Oliver Labatzki

"Als die gegevens ook al in standaardvelden staan, vraag ik me inderdaad af waarom je…"

Rens heeft 4 Sept gereageerd op Persoonsgegevens in een 'omschrijving zaak' bij zaakgericht werken

5 4 Sept
Antwoord van Rens

"Op 12 november geven gemeenten Utrecht en Tilburg samen een webinar over hoe zij e.e…"

Rens heeft 14 Aug gereageerd op E-mail archiveren demo's

2 14 Aug
Antwoord van Ruben Schortinghuis

"Dit kwam op KIA ook al voorbij. Ik zeg: niet ondertekenen en verwijs ter onderbouwin…"

Rens heeft 27 Dec 2023 gereageerd op Petitie behoud diplomaeis archiefwet

4 8 Jan

"Gemeente Utrecht heeft dit jaar beleid vastgesteld dat uitgaat van drie risiconiveau…"

Rens heeft 6 Dec 2023 gereageerd op Risicoanalyse informatiebeheer

10 20 Dec 2023
Antwoord van Rob Haans

"Yvonne, DUTO wordt momenteel herzien. Het nieuwe DUTO-raamwerk is mede gebaseerd op…"

Rens heeft 20 Sept 2023 gereageerd op Wat is het verschil tussen DUTO en NEN16175? #dtv

12 3 Okt 2023
Antwoord van Wout van der Reijden

"In onze organisatie (gemeente Utrecht) is het vooral de informatiecommissaris (dus d…"

Rens heeft 1 Sept 2023 gereageerd op Contactpersoon algoritmeregister

8 7 Sept 2023

"Het kan inderdaad een FG of PO zijn, maar dat hoeft niet. Persoonlijk vind ik het ni…"

Rens heeft 1 Sept 2023 gereageerd op Contactpersoon algoritmeregister

8 7 Sept 2023

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden