Discussies van Ewald te Koppele (23)

Discussies waarop is gereageerd (22) Antwoorden Recente activiteiten

"Hallo, handreiking duto Omgevingswet schrijft in bijlage 6 (pagina 77): "Let wel: he…"

Ewald te Koppele heeft 5 Apr 2023 gereageerd op Archiveren toegepaste regels vanuit applicatie Berkley Bridge

4 5 Apr 2023
Antwoord van Marijke Hartman

"Hallo, ik heb in 2021 een test gedaan om toepasbare regels te archiveren. Dat is gel…"

Ewald te Koppele heeft 4 Apr 2023 gereageerd op Archiveren toegepaste regels vanuit applicatie Berkley Bridge

4 5 Apr 2023
Antwoord van Marijke Hartman

"Hoi Mirjam, ik heb ervaring met archiveren van bestemmingsplannen. En dan doel ik op…"

Ewald te Koppele heeft 5 Dec 2022 gereageerd op Archivering digitale ruimtelijke plannen site ruimtelijkeplannen.nl

20 27 Dec 2022
Antwoord van Yvonne Welings

"Hoi Roland, ik doe graag mee met een werkgroep. Ewald te Koppele "

Ewald te Koppele heeft 5 Dec 2022 gereageerd op Archivering digitale ruimtelijke plannen site ruimtelijkeplannen.nl

20 27 Dec 2022

"Een tijdje niet meer op dit forum gekeken. Daarom zie ik deze vraag nu pas.  Het klo…"

Ewald te Koppele heeft 14 Mei 2022 gereageerd op Bewaartermijn Toepasbare regels Omgevingswet

6 14 Mei 2022
Antwoord van Ewald te Koppele

"Hallo Jean-Luc, Ik heb vergelijkbare ervaringen met het koppelen van Squit2020 met…"

Ewald te Koppele heeft 2 Mei 2021 gereageerd op Omgevingswet: zaaktypen en bewaartermijnen

7 24 Jun 2021

"Zeker. Dso leest inhoud van ruimtelijkeplannen en toont deze inhoud in 'regels op de…"

Ewald te Koppele heeft 29 Mrt 2021 gereageerd op Ruimtelijke plannen publiceren

7 29 Mrt 2021

"Hallo,  het antwoord is 'een kennisgeving met een link naar www.ruimtelijkeplannen.n…"

Ewald te Koppele heeft 26 Mrt 2021 gereageerd op Ruimtelijke plannen publiceren

7 29 Mrt 2021

"Hallo,  ik heb zelf ervaring met archiveren van digitale bestemmingsplannen.  Is dat…"

Ewald te Koppele heeft 8 Feb 2021 gereageerd op archieffunctie omgevingswetsoftware

8 8 Feb 2021

"En zeer wrs wordt OW controversieel verklaard na aftreden van kabinet vandaag.  Vind…"

Ewald te Koppele heeft 15 Jan 2021 gereageerd op Omgevingswet: DSO en archivering bij gemeenten

30 15 Jan 2021

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden