Discussies van Anneke Talens- Smit (20)

Discussies waarop is gereageerd (9) Antwoorden Recente activiteiten

"dank je wel voor je reactie, Kirsten. "

Anneke Talens- Smit heeft 21 Mrt 2022 gereageerd op Autorisatie rechten in zaaksysteem

5 21 Mrt 2022
Antwoord van Anneke Talens- Smit

"Wij hebben bewust niet gekozen voor een autorisatie op teamniveau. Dit is niet de me…"

Anneke Talens- Smit heeft 14 Feb 2022 gereageerd op Autorisatie rechten in zaaksysteem

5 21 Mrt 2022

"Hier de whitepaper; morgen is hier een webinar over."

Anneke Talens- Smit heeft 3 Mrt 2021 gereageerd op Whitepaper Centric

10 8 Mrt 2021
Antwoord van Arco Vuik

"Op het moment van verspreiding wil ik dit wel doen."

Anneke Talens- Smit heeft 25 Nov 2020 gereageerd op Whitepaper Centric

10 8 Mrt 2021
Antwoord van Arco Vuik

"Dit is nog een concept en niet verspreid. Via de gebruikersvereniging heb ik het con…"

Anneke Talens- Smit heeft 24 Nov 2020 gereageerd op Whitepaper Centric

10 8 Mrt 2021
Antwoord van Arco Vuik

"Dank je wel. Je hebt helemaal gelijk. Ik bedoel meer dat het papieren archief nog st…"

Anneke Talens- Smit heeft 25 Nov 2015 gereageerd op We gaan zaakgericht werken: En wat doen we met ons 'oude' DMS?

15 25 Nov 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"Gaat dit om de situatie dat Vervanging al is geregeld en de documenten in het oude D…"

Anneke Talens- Smit heeft 25 Nov 2015 gereageerd op We gaan zaakgericht werken: En wat doen we met ons 'oude' DMS?

15 25 Nov 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"Bedankt voor de reacties."

Anneke Talens- Smit heeft 14 Sept 2015 gereageerd op Zaken aanmaken door DIV- of KCC medewerkers a.d.h.v. ingekomen post (papier, webformulieren en mail)?

5 14 Sept 2015

"Van de vernietigde zaken bewaren wij als metadata: zaaknummer, zaaktype, zaakonderwe…"

Anneke Talens- Smit heeft 9 Jul 2015 gereageerd op Zaakgerichte vernietigingslijst?

8 20 Jul 2015
Antwoord van Cynthia Schokker

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden