Discussies van Henk Sligman (194)

Discussies waarop is gereageerd (165) Antwoorden Recente activiteiten

"Beste Christa, Ik weet dat Deventer ook al jaren Kofax gebruikt volgens mij ook "KTM…"

Henk Sligman heeft 20 Feb 2015 gereageerd op Kijkje in de keuken: organisatie die KOFAX-KTM en gebuikt, gevarieerde poststroom/email heeft

5 26 Feb 2015
Antwoord van Harry Steenhuisen

"Gezien de problematiek "landelijk, provinciaal, regionaal, lokaal" is een "marktcons…"

Henk Sligman heeft 21 Jan 2015 gereageerd op tender nationaal archief en RHC's (samenwerking? decentrale overheden)

11 21 Jan 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"Hoi Tineke, volgens mij een account aanmaken en dan kun je er wel op/in mvrgr Henk"

Henk Sligman heeft 17 Jan 2015 gereageerd op tender nationaal archief en RHC's (samenwerking? decentrale overheden)

11 21 Jan 2015

"Nee hoor, er is nog niets bekend geen specs, geen omgeving, geen kosten, geen sla du…"

Henk Sligman heeft 16 Jan 2015 gereageerd op tender nationaal archief en RHC's (samenwerking? decentrale overheden)

11 21 Jan 2015

"@Max en Jack, "controleren" is leuk werk, als je dat maar direct kunt en mag verbind…"

Henk Sligman heeft 15 Jan 2015 gereageerd op Het gemis van een e-depot en digitale dementie

19 15 Jan 2015
Antwoord van jack karelse

"Ergens vond ik nog een "oude" model verklaring.  "

Henk Sligman heeft 9 Jan 2015 gereageerd op Model voor verklaring van conversie of migratie

12 9 Jan 2015

"Het is 1-1-2015 dus wettelijk kunnen we van start met "taakuitvoerende domeinen" In…"

Henk Sligman heeft 6 Jan 2015 gereageerd op Meerdere archiefsystemen bij 1 organisatie

22 6 Jan 2015
Antwoord van Henk Sligman

"Ik denk dat DMS-en met name als "archief "vormend" systeem moeten worden gezien. Je…"

Henk Sligman heeft 30 Dec 2014 gereageerd op Meerdere archiefsystemen bij 1 organisatie

22 6 Jan 2015

"Als we nu eens in "domeinsystemen" gaan denken wellicht dat "keteninformatisering" d…"

Henk Sligman heeft 29 Dec 2014 gereageerd op Meerdere archiefsystemen bij 1 organisatie

22 6 Jan 2015

"@Ingmar faceboek gebruik is wel riskant: Ontslag archivaris door gebruik "faceboekge…"

Henk Sligman heeft 5 Dec 2014 gereageerd op Decos en PDF/A

45 5 Dec 2014
Antwoord van jack karelse

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden