Discussies van Henk Sligman (194)

Discussies waarop is gereageerd (165) Antwoorden Recente activiteiten

"Het "Twitterbericht" is opgeslagen in het RKS, ik heb direct maar 3 bestanden gemaak…"

Henk Sligman heeft 27 Feb 2015 gereageerd op archiveren van een innovatief "digitaal financieel jaarverslag"

20 2 Mrt 2015
Antwoord van Marco Klerks

"Oke hier istie dan en aangezien ik "Breed" wel vertrouw m.b.t. "archiveren" gezien a…"

Henk Sligman heeft 27 Feb 2015 gereageerd op archiveren van een innovatief "digitaal financieel jaarverslag"

20 2 Mrt 2015

"@ Wilma ik laat deze "inspectie" uitvoeren door een externe partij. Dat alleen al le…"

Henk Sligman heeft 27 Feb 2015 gereageerd op overdracht begraafplaatsen aan private partij incl "administratie"

11 5 Mrt 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"@Marco, dank voor het compliment :-). Ik wordt ook wel een "grote boer" genoemd. Gez…"

20 2 Mrt 2015

"@ Wilma, één van de onderleggers is deze "ter beschikkingstelling". Nu houden we een…"

Henk Sligman heeft 27 Feb 2015 gereageerd op overdracht begraafplaatsen aan private partij incl "administratie"

11 5 Mrt 2015

"Jazeker, ik vind er zeker wat van :-). Maar ik wacht eerst even af wat er uit de lok…"

20 2 Mrt 2015

"@ Marco, wie bepaalt dat m.b.t. je laatste ...zin. Want wat ik vind is toch niet bel…"

Henk Sligman heeft 26 Feb 2015 gereageerd op archiveren van een innovatief "digitaal financieel jaarverslag"

20 2 Mrt 2015

"Dag Yvonne, prachtige korte facts. Maar punt 1 is het eerste punt van aandacht. want…"

Henk Sligman heeft 22 Feb 2015 gereageerd op Overdracht (jeugd)dossiers aan gemeenten

4 27 Feb 2015

"De oproep heeft inderdaad nut gehad. Met name voor de "S" component, in relatie tot…"

Henk Sligman heeft 21 Feb 2015 gereageerd op Oproep deelname reflectie SIO

2 21 Feb 2015
Antwoord van Henk Sligman

"Up date! binnenkort verwacht ik een inspectierapport opgemaakt door een ingehuurde (…"

Henk Sligman heeft 20 Feb 2015 gereageerd op overdracht begraafplaatsen aan private partij incl "administratie"

11 5 Mrt 2015

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden