Discussies van Leon van Oosterom (241)

Discussies waarop is gereageerd (211) Antwoorden Recente activiteiten

"Daar sluit ik me eveneens graag bij aan: oosterom@elveo.nl bij voorbaat vast harteli…"

Leon van Oosterom heeft 24 Mrt 2017 gereageerd op Voorbeelden kwaliteitssysteem

60 7 Nov 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Dag Elaine, Ik kan je aanbevelen eens contact op te nemen met Marcelle Zeddeman van…"

Leon van Oosterom heeft 8 Mrt 2017 gereageerd op Ervaring gezocht: Digitaliseren en archiveren bij onderwijsinstellingen

3 9 Mrt 2017

"in het verlengde kan ik dit artikel van Hans Kaashoek in Computable aanbevelen: Geen…"

Leon van Oosterom heeft 3 Mrt 2017 gereageerd op Hoe compleet is het informatiebeheer bij uw organisatie

4 6 Mrt 2017
Antwoord van jack karelse

"Op de site van het Forum Standaardisatie is de lijst te vinden met open standaarden…"

Leon van Oosterom heeft 1 Mrt 2017 gereageerd op Compressie (van digital born documenten)

12 1 Mrt 2017
Antwoord van Leon van Oosterom

"Yvonne, Ik kan me nauwelijks voorstellen dat Justid gescande bestanden bestaande uit…"

Leon van Oosterom heeft 23 Feb 2017 gereageerd op Compressie (van digital born documenten)

12 1 Mrt 2017

"Beste Jack, ik heb geen generieke oplossing. wel wordt het tijd dat informatiebeheer…"

Leon van Oosterom heeft 23 Feb 2017 gereageerd op Hoe compleet is het informatiebeheer bij uw organisatie

4 6 Mrt 2017
Antwoord van jack karelse

"die club ken ik zelf het best en geeft denk ik een breed scala aan opleidingen "

Leon van Oosterom heeft 23 Feb 2017 gereageerd op Relevante opleidingen / cursus

7 23 Feb 2017

"Je kunt het beste even kijken bij GO opleidingen denk ik"

Leon van Oosterom heeft 23 Feb 2017 gereageerd op Relevante opleidingen / cursus

7 23 Feb 2017

"Zonder de bedoeling te hebben om de discussie complexer te maken wil ik toch graag h…"

Leon van Oosterom heeft 23 Feb 2017 gereageerd op Compressie (van digital born documenten)

12 1 Mrt 2017

"Een groep "Big Data"  starten is een goed idee. ik zou dat willen verbinden meteen m…"

Leon van Oosterom heeft 14 Jan 2017 gereageerd op Keynote Algemeen Rijksarchivaris Marens Engelhardt

2 16 Jan 2017

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden