Discussies van Yvonne Welings (4,184)

Discussies waarop is gereageerd (3386) Antwoorden Recente activiteiten

"Berichtgeving vanuit de VNG: Bewaren digitale postvakken: niet verplicht, wel handi…"

Yvonne Welings heeft 28 Mrt 2021 gereageerd op Mailboxen bestuurders vernietigd, hoe nu verder ?

7 26 Apr 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"Dank voor je toevoeging, Ewald. "

Yvonne Welings heeft 27 Mrt 2021 gereageerd op Ruimtelijke plannen publiceren

7 29 Mrt 2021

"Beste Milan, Voor zover ik het heb begrepen blijft de procedure voor ruimtelijke pl…"

Yvonne Welings heeft 25 Mrt 2021 gereageerd op Ruimtelijke plannen publiceren

7 29 Mrt 2021

"Mag ik je een eenvoudige tip geven, google op bouwvergunningen en aanbesteding. Dat…"

Yvonne Welings heeft 24 Mrt 2021 gereageerd op Impact analyse vervanging archiefblokken

3 24 Mrt 2021

"Hoe bedoel je dat precies, vervanging met terugwerkende kracht (backlog) ?"

Yvonne Welings heeft 24 Mrt 2021 gereageerd op Impact analyse vervanging archiefblokken

3 24 Mrt 2021

"Beste Carin, Dank voor je oproep, wordt zeer gewaardeerd. Mocht er te weinig op wor…"

Yvonne Welings heeft 24 Mrt 2021 gereageerd op Gebruik berichtenapps binnen organisaties

4 6 Apr 2021
Antwoord van Carin Winkelman

"Gemeente Almere krijgt tijd voor onderzoek: https://m.binnenlandsbestuur.nl/nieuws/s…"

Yvonne Welings heeft 22 Mrt 2021 gereageerd op Mailboxen bestuurders vernietigd, hoe nu verder ?

7 26 Apr 2021

"Volgens mij is Dirk vlak daarna met pensioen gegaan. "

Yvonne Welings heeft 22 Mrt 2021 gereageerd op Vraag: heeft iemand een goed leesbare versie van 'meerjarenplan woo brief bzk met bijlage'?

4 13 Apr 2021
Antwoord van Adrie Spruit

"De conceptversie van Dirk Schravendeel uit december 2o019 heb ik aan je gemaild. Heb…"

Yvonne Welings heeft 22 Mrt 2021 gereageerd op Vraag: heeft iemand een goed leesbare versie van 'meerjarenplan woo brief bzk met bijlage'?

4 13 Apr 2021
Antwoord van Adrie Spruit

"Artikel in VNG Magazine: https://vng.nl/artikelen/whatsapp-en-de-wob-houd-het-snel-e…"

Yvonne Welings heeft 19 Mrt 2021 gereageerd op WhatsApp-berichten hoeven niet te worden bewaard volgens de Archiefwet.

83 22 Jan 2024

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden