Discussies van Yvonne Welings (4,184)

Discussies waarop is gereageerd (3386) Antwoorden Recente activiteiten

"Er was me gevraagd om dit bericht rond te sturen, ik heb gevraagd om een eenvoudiger…"

Yvonne Welings heeft 2 Sept 2021 gereageerd op Vraag: waar is een e-learning Informatiebeheer in gebruik?

11 18 Okt 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"Themasessie: ‘ De competenties van informatiehuishouding 2030 en bijbehorende onderw…"

Yvonne Welings heeft 2 Sept 2021 gereageerd op Vraag: waar is een e-learning Informatiebeheer in gebruik?

11 18 Okt 2021

"De gemeente Tilburg heeft voor alle medewerkers van de gemeente een integrale e-lear…"

11 18 Okt 2021

"Marleen, een actueel punt wat nu bij gemeenten speelt. Vele gemeenten gaan over op O…"

Yvonne Welings heeft 1 Sept 2021 gereageerd op verkeerde termijnen

10 1 Sept 2021
Antwoord van Marius Jansen

"Een aspect dat hier niet benoemd wordt, is dat verschillende zaaktypes een kortere b…"

Yvonne Welings heeft 30 Aug 2021 gereageerd op verkeerde termijnen

10 1 Sept 2021
Antwoord van Marius Jansen

"Iedere gemeente is daar mee bezig is mijn observatie, maar niet gezamenlijk. Als voo…"

Yvonne Welings heeft 26 Aug 2021 gereageerd op Vraag: Wie zijn sleutelfunctionarissen bij het bewaren van e-mailboxen?

21 12 Okt 2022

"Beide punten eens, ik pleit al heel lang voor wat wel en wat niet, een vraagstuk dat…"

Yvonne Welings heeft 26 Aug 2021 gereageerd op Vraag: Wie zijn sleutelfunctionarissen bij het bewaren van e-mailboxen?

21 12 Okt 2022

"Dini, ik ben het met je eens dat alle overheidsinformatie in een goede en geordende…"

Yvonne Welings heeft 23 Aug 2021 gereageerd op Vraag: Wie zijn sleutelfunctionarissen bij het bewaren van e-mailboxen?

21 12 Okt 2022

"Christina,  DROP en LVVB Op dit moment is er wat onduidelijkheid bij medewerkers van…"

Yvonne Welings heeft 23 Aug 2021 gereageerd op Archiveren publicaties

12 13 Sept 2021

"Ik zal het nog eens extra onder de aandacht brengen bij de VNG. Ben blij met de inho…"

Yvonne Welings heeft 23 Aug 2021 gereageerd op Omgevingswet ZTC in relatie tot de I-Navigator

22 7 Mrt 2022
Antwoord van René Lodder

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden