Discussies van Yvonne Welings (4,184)

Discussies waarop is gereageerd (3386) Antwoorden Recente activiteiten

"Goed aandachtspunt. Dat was bij mij wel bekend, maar dat wil niet zeggen dat een en…"

Yvonne Welings heeft 14 Mrt 2022 gereageerd op normen zuurvrije archief dozen

4 15 Mrt 2022
Antwoord van Yvonne Welings

"Weer wat meer nieuws, ook over het e-depot: Brieven Raadsbrief Verkenning effect uit…"

Yvonne Welings heeft 10 Mrt 2022 gereageerd op Transitie Regionale Historische Centra

14 11 Nov 2022
Antwoord van Martin Jansen

"Schakel daarom meer deskundigen in om de monitor te bepalen. "

Yvonne Welings heeft 10 Mrt 2022 gereageerd op Nieuwe hotspot: vluchtelingen Oekraïne

5 4 Aug 2022

"Criteria Er is sprake van een gebeurtenis of reeks van gebeurtenissen binnen het ve…"

Yvonne Welings heeft 9 Mrt 2022 gereageerd op Nieuwe hotspot: vluchtelingen Oekraïne

5 4 Aug 2022

"Dat is ook zo, zoeken en vinden in de meeste e-depots is moeilijk, vandaar allerlei…"

Yvonne Welings heeft 7 Mrt 2022 gereageerd op My Lex Legacy handig of niet

8 7 Mrt 2022

"Eens, Hans. Maar er zijn nu ook toepassingen van MY-LEX en e-depots, in dit geval Da…"

Yvonne Welings heeft 7 Mrt 2022 gereageerd op My Lex Legacy handig of niet

8 7 Mrt 2022

"Dat zou echt fijn zijn Hans, uiteraard wil ik bijpraten. Justid, die de dubbelen bew…"

Yvonne Welings heeft 7 Mrt 2022 gereageerd op Archiveringsfunctie Centric Leefomgeving ?

18 25 Mrt 2022

"Ik vraag het vooral vanwege het digitaal aangifte doen bij de Burgerlijke Stand dat…"

Yvonne Welings heeft 7 Mrt 2022 gereageerd op Archiveringsfunctie Centric Leefomgeving ?

18 25 Mrt 2022

"Hans, dank je, is er ook al een samenwerking op het gebied van iBurgerzaken? "

18 25 Mrt 2022

"Opleggen inburgeringsplicht gezinsmigranten 1 maart hervat Nieuws Gerelateerde ond…"

Yvonne Welings heeft 6 Mrt 2022 gereageerd op Wet inburgering en documentsoorten

4 13 Dec 2022

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden