Discussies van Yvonne Welings (4,180)

Discussies waarop is gereageerd (3383) Antwoorden Recente activiteiten

"Een concreet voorbeeld van een externe scanpartij ken ik niet, wel dat gemeenten sam…"

Yvonne Welings heeft 10 Sept gereageerd op Vraag naar extern plaatsen postregistraties bij andere gemeenten

1 10 Sept
Antwoord van Yvonne Welings

"Kijk ook een hierna: Archiveren Woo-publicatie exemplaar - BREED - over de grenzen v…"

Yvonne Welings heeft 3 Sept gereageerd op Persoonsgegevens in een 'omschrijving zaak' bij zaakgericht werken

5 4 Sept
Antwoord van Rens

"Dat lijkt me een opvatting. die te kort door de bocht is. Kent de security officer d…"

Yvonne Welings heeft 3 Sept gereageerd op Persoonsgegevens in een 'omschrijving zaak' bij zaakgericht werken

5 4 Sept
Antwoord van Rens

"Idd worden bodemonderzoeken vaak permanent bewaard, zie ook: Onderzoek duurzame digi…"

Yvonne Welings heeft 23 Aug gereageerd op Bodemonderzoek bij aanvraag reguliere aanvraag Omgevingsvergunning

3 5 Sept
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

"Al enkele jaren is bij rechtbanken deze methode in gebruik: Nieuwe werkwijze handtek…"

Yvonne Welings heeft 20 Aug gereageerd op Collegebesluit bij digitale besluitvorming

4 21 Aug
Antwoord van Adriaan Mol

"Bj de meeste van de gemeenten, waar ik voor werk, is het mandaat om inzage te verlen…"

Yvonne Welings heeft 5 Aug gereageerd op Beschikbaar stellen van bouwarchieven

5 5 Aug

"Zie ook: Help! Een dataclassificatie, DPIA en een BIA?! - Informatiebeveiliging &…"

Yvonne Welings heeft 5 Aug gereageerd op Implementatie dataclassificatie M365

3 5 Aug

"Graag gedaan, dit is het bijbehorende KPI-verslag: 1 (raadsinformatie.nl)"

Yvonne Welings heeft 31 Jul gereageerd op Hoe stel ik als gemeente een verbeterplan Archiefwet op?

2 31 Jul

"De borgging van de digitale documenten is m.i. dan van belang. Ik noem de kwaliteits…"

Yvonne Welings heeft 18 Jul gereageerd op vervanging documenten reisdocumenten/rijbewijzen

4 24 Jul
Antwoord van Anneke Gordebeke

"Zie ook: http://www.breednetwerk.nl/profiles/blog/show?id=2537796%3ABlogPost%3A69616…"

Yvonne Welings heeft 17 Jul gereageerd op vervanging documenten reisdocumenten/rijbewijzen

4 24 Jul
Antwoord van Anneke Gordebeke

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden