Discussies van Joost van Koutrik (56)

Discussies waarop is gereageerd (44) Antwoorden Recente activiteiten

"Het is in ieder geval voor de machtiging (die hier niet nodig is) gebruikelijker om…"

Joost van Koutrik heeft 15 Jul 2012 gereageerd op papieren WMO-dossiers vernietigen na digitalisering?

6 7 Dec 2012
Antwoord van Leon van Oosterom

"Ze hebben het zelfs iets naar voren geschoven, zie het besluit voor inwerkingtreding…"

Joost van Koutrik heeft 2 Jul 2012 gereageerd op Eindelijk, de afspraken over het nieuwe archieftoezicht zijn openbaar !!!

2 2 Jul 2012
Antwoord van Yvonne Welings

"Je zou MIT of SmartDocuments (of andere aanbieders) eens kunnen vragen of ze al voor…"

Joost van Koutrik heeft 30 Jun 2012 gereageerd op Kengetallen documentgenerator

10 4 Jul 2012
Antwoord van Maik Keeris

"Ik test even of de links nog werken, maar onder wat er kan gebeuren als uitgeleende…"

Joost van Koutrik heeft 28 Jun 2012 gereageerd op Archiverings missers

3 28 Jun 2012
Antwoord van Joost van Koutrik

"De afdeling systeembeheer heeft neem ik aan wel een back-upstrategie, maar dat had j…"

Joost van Koutrik heeft 23 Mei 2012 gereageerd op ICT-beheer en -beveiliging in RODIN

7 6 Jun 2012
Antwoord van Bart van Oerle

"Ik ga weer met een standaard wapperen, maar dan voornamelijk omdat er bruikbare info…"

Joost van Koutrik heeft 19 Apr 2012 gereageerd op Wat moet in de audittrail?

3 23 Apr 2012
Antwoord van Bas de Groot

"Wat is dat toch met die astronomen en archivering... :) http://public.ccsds.org/publ…"

Joost van Koutrik heeft 4 Jan 2012 gereageerd op De nieuwe open standaard voor records?

1 4 Jan 2012
Antwoord van Joost van Koutrik

"Volgens mij verwijst het "berusten onder" naar de zorgplicht van het overheidsorgaan…"

Joost van Koutrik heeft 3 Jan 2012 gereageerd op reikwijdte 'naar aard bestemd te berusten'

11 4 Jan 2012
Antwoord van Bas de Groot

"@Chris Nog een idee voor de onderbrenging van de negatieven of afdrukken, mocht de a…"

Joost van Koutrik heeft 5 Dec 2011 gereageerd op Fotonegatieven... een archief?

70 9 Dec 2011
Antwoord van Gert Carras

"Altijd fijn om weer bevestigd te zien dat er over vrijwilligers wordt gedacht in de…"

Joost van Koutrik heeft 2 Dec 2011 gereageerd op Fotonegatieven... een archief?

70 9 Dec 2011
Antwoord van Gert Carras

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden