Discussies van jack karelse (455)

Discussies waarop is gereageerd (392) Antwoorden Recente activiteiten

"goedemorgen Marius, ik vind 'm leuk: activistische principes!Van deze discussie word…"

jack karelse heeft 3 Jan 2011 gereageerd op Zaakgericht archiveren; hoe om te gaan met bezwaar en beroep?

30 26 Jan 2011
Antwoord van Marius Jansen

"bedankt Roel "

jack karelse heeft 10 Dec 2010 gereageerd op snelle vraag: wie scant facturen en bewaart ze niet lang meer?

4 10 Dec 2010
Antwoord van jack karelse

"dat is tamelijk rigoreus!"

jack karelse heeft 9 Dec 2010 gereageerd op Bijzondere Commissie Archieven van de Raad voor Cultuur dient ontslag in

7 19 Jan 2011
Antwoord van Bernard Mantel

"hallo Yvonne, dank voor je reactie. Dit is ook wat ik rondom zie. De DivUp was goed…"

jack karelse heeft 24 Nov 2010 gereageerd op studiedagen en cursussen

3 24 Nov 2010
Antwoord van Ton de Looijer

"dan ben je al een heel eind, Gerrit! Ik denk heel simpel: als je de medewerkers erbi…"

jack karelse heeft 29 Sept 2010 gereageerd op Wat doen we met al die persoonlijke mappen op het overvolle netwerk?

9 29 Sept 2010
Antwoord van Roel Snijders

"hallo Gerrit, hoe dapper wil je zijn? En op welke manier wil je het aanpakken? Wil j…"

jack karelse heeft 29 Sept 2010 gereageerd op Wat doen we met al die persoonlijke mappen op het overvolle netwerk?

9 29 Sept 2010
Antwoord van Roel Snijders

"hallo Marius, als er een paginanummer opstaat is het praktisch inderdaad vervelend.…"

jack karelse heeft 9 Sept 2010 gereageerd op Behoud van authenticiteit (verschijningsvorm) bij scanning (vervanging) van documenten waarvan de blanco pagina's worden overgeslagen.

5 30 Dec 2010
Antwoord van Wim Keulers

"@Bas Dubbel het wiel uitvinden is natuurlijk lang niet altijd nodig. Waar ik minder…"

jack karelse heeft 2 Jul 2010 gereageerd op Waarheen leidt de weg....

12 29 Jul 2010
Antwoord van Ton de Looijer

"het enige probleem dat er is is dat het inderdaad soms lastig is de juiste persoon t…"

jack karelse heeft 1 Jul 2010 gereageerd op verplicht gebruik GBA-gegevens en DMS

2 27 Jul 2010
Antwoord van Rob Polhuis

"toch zijn er ook al gemeenten die klaar zijn voor de WABO, die er per vandaag mee zo…"

jack karelse heeft 1 Jul 2010 gereageerd op Plotten en kopieeren van digitaal binnengekomen aanvragen

12 3 Sept 2010
Antwoord van Jan Jacob Breimer

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden