Discussies van Yvonne Welings (4,181)

Discussies waarop is gereageerd (3384) Antwoorden Recente activiteiten

"@Marco, neem dan ook de digitale foto's mee in je visie. Is het erfgoed of hoort tot…"

Yvonne Welings heeft 23 Feb 2011 gereageerd op Archiefwettelijke regels en opslag bij derden (bijvoorbeeld in de cloud)

31 5 Nov 2011
Antwoord van Yvonne Welings

"Zie deze presentatie op deze link."

Yvonne Welings heeft 22 Feb 2011 gereageerd op Archiefwettelijke regels en opslag bij derden (bijvoorbeeld in de cloud)

31 5 Nov 2011

"@Marco, ik heb het eerder aangegeven, de groepen zijn voor mij onduidelijk, wat staa…"

Yvonne Welings heeft 9 Feb 2011 gereageerd op Een likje verf...

23 24 Jun 2011
Antwoord van Marco Klerks

"Intradata wisselt documenten uit in de Cloud, zie deze link. Hierdoor zou het mogeli…"

Yvonne Welings heeft 8 Feb 2011 gereageerd op Archiefwettelijke regels en opslag bij derden (bijvoorbeeld in de cloud)

31 5 Nov 2011

"@Roel, Pleio is voor mij nu nog een tamelijk abstract iets. Waar kan je het zien en…"

Yvonne Welings heeft 6 Feb 2011 gereageerd op Call to arms! Wie wil de archivering op Pleio regelen?

29 9 Mrt 2011
Antwoord van Andrea Pronk-De Palm

"Gemeenten gaan weer over op papier, need I say morem? Kijk op dezelink."

Yvonne Welings heeft 6 Feb 2011 gereageerd op OLO, praktische oplossingen, en regionale omgevingsdiensten…

2 27 Feb 2011

"@Gerrit-Jan, Uit je blog blijkt dat DIV niet de gehele regie over informatie voert.…"

Yvonne Welings heeft 6 Feb 2011 gereageerd op Hoe om te gaan met digitale bestanden ?

4 8 Mrt 2011
Antwoord van Christa de Knegt

"@ Rob, Iets wat in die discussie ook heb  gezegd en nog steeds in geloof: De beste s…"

Yvonne Welings heeft 6 Feb 2011 gereageerd op Call to arms! Wie wil de archivering op Pleio regelen?

29 9 Mrt 2011
Antwoord van Andrea Pronk-De Palm

"@Jinne,   geweldig initiatief !!! Ik werk er graag aan mee. Kees Duijvelaar heeft i…"

Yvonne Welings heeft 4 Feb 2011 gereageerd op Baseline+ voor gemeenten

33 22 Mrt 2013
Antwoord van Ton de Looijer

"@Bertrand, ook ik wil graag je scriptie lezen !"

Yvonne Welings heeft 4 Feb 2011 gereageerd op Elektronische handtekening

72 23 Dec 2013
Antwoord van Marco Klerks

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden