Discussies van Yvonne Welings (4,184)

Discussies waarop is gereageerd (3386) Antwoorden Recente activiteiten

"@Robert, zie ook deze link naar de eerdere gedachtewisseling op dit onderwerp."

Yvonne Welings heeft 6 Jan 2012 gereageerd op Taken vanuit DIV naar het KCC of structureel nauwer samenwerken?

5 17 Jan 2012
Antwoord van sandra Sip

"Afgezien wat je als nieuw definieert, maak onderscheid tussen I en A zoals Corne Dek…"

Yvonne Welings heeft 6 Jan 2012 gereageerd op De DIV er, een verloren beroep

40 21 Feb 2012
Antwoord van Gert Carras

"@Nadia, conclusies heb ik nog niet getrokken. Ik heb alleen een signaal af willen ge…"

Yvonne Welings heeft 5 Jan 2012 gereageerd op Van HBO naar MBO in tijden van economische crises ?

6 5 Jan 2012
Antwoord van Yvonne Welings

"@Bas, In deze had in mijn optiek KING haar rol moeten vervullen.  De rolverdeling tu…"

Yvonne Welings heeft 3 Jan 2012 gereageerd op Welke gemeente bereidt zich voor op veranderingen informatiestromen Sociale Zekerheid ?

7 3 Jan 2012

"@Bas, misschien een cynische inschatting mijnerzijds dat Centric er meer mee bezig i…"

Yvonne Welings heeft 3 Jan 2012 gereageerd op Welke gemeente bereidt zich voor op veranderingen informatiestromen Sociale Zekerheid ?

7 3 Jan 2012

"@Sven, blijkbaar roept de discussie veel op. Ik durf nu niet meer je laatste vraagst…"

Yvonne Welings heeft 2 Jan 2012 gereageerd op De DIV er, een verloren beroep

40 21 Feb 2012
Antwoord van Gert Carras

"@Bas, ik denk ook zeker dat dit stuk doorontwikkeld moet worden, wat mij betreft mee…"

Yvonne Welings heeft 28 Dec 2011 gereageerd op Nieuwe Baseline Informatiehuishouding Gemeenten, ga je het gebruiken en hoe?

7 6 Jan 2012
Antwoord van henk claassen

"Stand van zaken: Eerste Kamer is akkoord met intrekking van de WWIK, zie deze link."

Yvonne Welings heeft 22 Dec 2011 gereageerd op Dossiers van kunstenaars

7 28 Dec 2011
Antwoord van Bas de Groot

"VNG beaamt onduidelijkheden rondom de invoering: Bovendien zijn de benodigde ICT-sys…"

Yvonne Welings heeft 18 Dec 2011 gereageerd op Welke gemeente bereidt zich voor op veranderingen informatiestromen Sociale Zekerheid ?

7 3 Jan 2012

"@Ingrid, misschien kan je ook eens contact opnemen met de Radboud Universiteit Nijme…"

Yvonne Welings heeft 16 Dec 2011 gereageerd op Informatie over digitaliseren personeelsdossiers - digitaal personeelsdossier

6 16 Dec 2011

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden