Discussies van jack karelse (457)

Discussies waarop is gereageerd (394) Antwoorden Recente activiteiten

"en toch is het grappig. @Leon, je geeft aan dat alle PDF-bestanden ALTIJD gelezen ku…"

jack karelse heeft 4 Dec 2014 gereageerd op Decos en PDF/A

45 5 Dec 2014
Antwoord van jack karelse

"ja, ik weet waar de meesten voor kiezen (ik ook).Maar je schrijft dat pdf/a op dit m…"

jack karelse heeft 3 Dec 2014 gereageerd op Decos en PDF/A

45 5 Dec 2014

"Waarom vind je pdf/a het beste alternatief? Wat maakt pdf/a beter dan andere beschik…"

jack karelse heeft 3 Dec 2014 gereageerd op Decos en PDF/A

45 5 Dec 2014

"Het krijgt de aandacht die het verdient...."

jack karelse heeft 3 Dec 2014 gereageerd op Organisatiespecifiek toepassingsprofiel

10 5 Dec 2014
Antwoord van Yvonne Welings

"Ja, wij hebben een metadataschema.Ons metadataschema voldoet niet aan "het Toepassin…"

jack karelse heeft 1 Dec 2014 gereageerd op Organisatiespecifiek toepassingsprofiel

10 5 Dec 2014

"jullie hebben geen metadataschema en geen (model)DSP?"

jack karelse heeft 1 Dec 2014 gereageerd op Organisatiespecifiek toepassingsprofiel

10 5 Dec 2014

"@Frans, in Corsa wordt een origineel en een archiefbestand opgenomen. Da's dubbelop,…"

jack karelse heeft 1 Dec 2014 gereageerd op Decos en PDF/A

45 5 Dec 2014

"In beginsel is Decos NEN2082 gecertificeerd en zou je het in moeten kunnen richten c…"

jack karelse heeft 1 Dec 2014 gereageerd op DECOS en het vraagstuk van digitale duurzaamheid

6 2 Dec 2014

"Het artikel stond denk ik ook in de PZc en BN De Stem, over het papierloze kantoor?…"

jack karelse heeft 1 Dec 2014 gereageerd op DECOS en het vraagstuk van digitale duurzaamheid

6 2 Dec 2014

"@Frans, link werkt inderdaad niet. Als je eerst naar Beverwijk.nl gaat en de rest er…"

jack karelse heeft 1 Dec 2014 gereageerd op Decos en PDF/A

45 5 Dec 2014

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden