Discussies van Kees-Jan Vermeulen (125)

Discussies waarop is gereageerd (102) Antwoorden Recente activiteiten

"Hallo Wilma, deze is lastig: zoals ik het nu lees, lijkt het erop dat de regeling a…"

Kees-Jan Vermeulen heeft 28 Mrt 2023 gereageerd op Subsidieregeling IPS-trajecten gemeentelijke doelgroep - welke Selectielijst van toepassing?

6 5 Apr 2023
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

"Als de nieuwsbrief als een aparte zaak gezien kan worden, zou ik kiezen voor 20.1.1…"

Kees-Jan Vermeulen heeft 3 Feb 2023 gereageerd op Bewaartermijn externe nieuwsbrief door ons verzonden

5 3 Feb 2023

"ik zou voor 13.1.1 kiezen (V 7 jaar)"

Kees-Jan Vermeulen heeft 5 Jan 2023 gereageerd op Bewaartermijn geschil personeelslid (zogenaamde kabinetsdossiers)

2 5 Jan 2023

"Hallo Eelco, zodra een Leerplichtambtenaar een boete uitschrijft doet hij/zij dat a…"

Kees-Jan Vermeulen heeft 13 Sept 2022 gereageerd op Bewaartermijn leerplicht

8 31 Okt
Antwoord van Yvonne Welings

"Hallo Eelco, goeie vraag, waar ik nog niet een heel goed antwoord op heb. De termij…"

Kees-Jan Vermeulen heeft 30 Aug 2022 gereageerd op Bewaartermijn leerplicht

8 31 Okt
Antwoord van Yvonne Welings

"een paar dingen: 1. je kan altijd een nieuw proces waarderen met de huidige selectie…"

Kees-Jan Vermeulen heeft 16 Aug 2022 gereageerd op Verschillen tussen bewaartermijnen

13 16 Aug 2022
Antwoord van Marius Jansen

"Voordeel van deze selectielijst zijn de generieke resultaten. In theorie kunnen we a…"

Kees-Jan Vermeulen heeft 15 Aug 2022 gereageerd op Verschillen tussen bewaartermijnen

13 16 Aug 2022

"de nieuwe omgevingswet heeft het niet meer over verschillende producten, maar over v…"

Kees-Jan Vermeulen heeft 9 Aug 2022 gereageerd op Omgevingswet zaaktypen & i-navigator

15 23 Nov 2022
Antwoord van Marc Bonnes

"Hallo Marius, bij onduidelijkheid: neem contact op met de helpdesk van de i-Navigat…"

Kees-Jan Vermeulen heeft 9 Aug 2022 gereageerd op Verschillen tussen bewaartermijnen

13 16 Aug 2022

"Als je bedoelt dat er een veld is op het tabblad 'Archivering' met een bewaartermijn…"

Kees-Jan Vermeulen heeft 7 Jul 2022 gereageerd op Verschillen tussen bewaartermijnen

13 16 Aug 2022

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden