Discussies van Yvonne Welings (4,184)

Discussies waarop is gereageerd (3386) Antwoorden Recente activiteiten

"Zie ook het recent onderzoek van de erfgoedinspectie op dit gebied link   Verder zij…"

Yvonne Welings heeft 8 Jan 2013 gereageerd op Social media en documentmanagement

12 7 Feb 2013
Antwoord van jack karelse

"Afgelopen zaterdag viel het nieuwe nummer van Overheidsdocumentatie #12 66(2012) wee…"

Yvonne Welings heeft 24 Dec 2012 gereageerd op Keuze gemeentelijke of provinciale selectielijst bij omgevingsdiensten ?

8 26 Mrt 2013
Antwoord van Annerije van der Vliet

"Goede vraag !!!!! Niet echt een antwoord van mij, maar wel een vraag die in mijn wer…"

Yvonne Welings heeft 19 Dec 2012 gereageerd op Zaakgericht registreren bij de BAG brondocumenten of documentgericht?

13 7 Feb 2018
Antwoord van Monique Bos

"Misschien echt wel de laatste...   De aangekondigde wetswijziging artikel 7 treedt 1…"

Yvonne Welings heeft 17 Dec 2012 gereageerd op Waterschap Brabantse Delta heeft machtiging voor vervanging. De laatste afgegeven machtiging?

6 17 Dec 2012
Antwoord van Yvonne Welings

"@Ingmar, voor de volledigheid er zijn diensten die de keuze al hebben gemaakt en dan…"

Yvonne Welings heeft 14 Dec 2012 gereageerd op Keuze gemeentelijke of provinciale selectielijst bij omgevingsdiensten ?

8 26 Mrt 2013
Antwoord van Annerije van der Vliet

"Het handboek vervanging is zeker nog niet klaar op 1 januari 2013. Ik hoop dat de VN…"

Yvonne Welings heeft 11 Dec 2012 gereageerd op Waterschap Brabantse Delta heeft machtiging voor vervanging. De laatste afgegeven machtiging?

6 17 Dec 2012

"De originele registers Burgerlijke Stand (gemeenten) zijn ook uitgezonderd van verva…"

Yvonne Welings heeft 11 Dec 2012 gereageerd op Proces-verbaal uitzonderen van vervanging

4 12 Dec 2012
Antwoord van Mart Mommers

"Dag Tineke, Of het de laatste is, kan alleen de provinciale archiefinspectie beantw…"

Yvonne Welings heeft 11 Dec 2012 gereageerd op Waterschap Brabantse Delta heeft machtiging voor vervanging. De laatste afgegeven machtiging?

6 17 Dec 2012

"@Jean-Luc, het verhaal dat je hebt gelezen is van toepassing op de ministeries oftwe…"

6 17 Dec 2012

"Bij de afweging om bestanden in een DMS te plaatsen lijkt het me van belang de relev…"

Yvonne Welings heeft 11 Dec 2012 gereageerd op Archivering agenda's van bestuurders en ambtenaren

12 12 Apr 2018

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden