Discussies van Yvonne Welings (4,184)

Discussies waarop is gereageerd (3386) Antwoorden Recente activiteiten

"Dat laatste ben ik het geheel mee eens en heb ik ook al aangekaart bij de voorzitter…"

Yvonne Welings heeft 24 Jan 2023 gereageerd op WOO verzoek en bewaartermijn

9 9 Okt 2023
Antwoord van Yvonne Welings

"Een vervolgvraag van mij Rens, welke versie bewaren jullie dan, de gepubliceerde zon…"

Yvonne Welings heeft 24 Jan 2023 gereageerd op WOO verzoek en bewaartermijn

9 9 Okt 2023

"Wellicht kan je de content vergelijken met de publicaties in het huis-aan-huisblad.…"

Yvonne Welings heeft 23 Jan 2023 gereageerd op Bewaartermijn externe nieuwsbrief door ons verzonden

5 3 Feb 2023
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

"Het is een goed punt dat je aankaart. Er is volgens mij nog steeds geen duidelijkhei…"

Yvonne Welings heeft 23 Jan 2023 gereageerd op WOO verzoek en bewaartermijn

9 9 Okt 2023

"Morgen komt ACOI met een bericht, Vandaag in BNR Nieuws radio.  Ambtenaren negeren '…"

Yvonne Welings heeft 18 Jan 2023 gereageerd op WhatsApp-berichten hoeven niet te worden bewaard volgens de Archiefwet.

83 22 Jan 2024

"Mede in het kader van de Wet open overheid zijn verschillende gemeenten gestart met…"

Yvonne Welings heeft 17 Jan 2023 gereageerd op Beleid (de)centrale (zaak)applicaties

6 29 Jan 2023

"Datastrategie_Gemeente_Delft_v1_0.pdf whitepaper-sensordata-pdf.pdf Methodiek%20AI…"

Yvonne Welings heeft 16 Jan 2023 gereageerd op Trendanalyses op historische, vernietigde informatie

8 18 Jan 2023
Antwoord van Rens

"Wat nu ontbreekt in de selectielijst zijn duidelijke richtlijnen op het vernietigen…"

Yvonne Welings heeft 16 Jan 2023 gereageerd op Trendanalyses op historische, vernietigde informatie

8 18 Jan 2023
Antwoord van Rens

"Heb je het over documenten of data? "

8 18 Jan 2023
Antwoord van Rens

"Leuk dat je deze info deelt, dank. "

Yvonne Welings heeft 12 Jan 2023 gereageerd op Shangri-La Paradise under construction: prachtige film met grote archiefcomponent

1 12 Jan 2023

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden