Discussies van Yvonne Welings (4,185)

Discussies waarop is gereageerd (3386) Antwoorden Recente activiteiten

"Mijn vragen zijn: - Waarom kiest een gemeente voor mijn overheid i.p.v. de PIP ? - W…"

Yvonne Welings heeft 12 Okt 2014 gereageerd op Van Mijn Gemeente naar Mijn Overheid

2 12 Okt 2014
Antwoord van Yvonne Welings

"@Guido, bedankt voor de juridische uitwerking !"

Yvonne Welings heeft 7 Okt 2014 gereageerd op Wie is verantwoordelijk voor een gemeentelijke informatiehuishouding?

35 4 Apr 2016
Antwoord van Henk Sligman

"De gemeente Westland, zie handboek http://decentrale.regelgeving.overheid.nl/cvdr/im…"

Yvonne Welings heeft 6 Okt 2014 gereageerd op Vervanging voor cliëntendossiers WWB/WMO en koppeling GWS met een DMS/RMS

8 7 Okt 2014
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

"Henk, vraag dan de relatie na tussen de algemene wet bestuursrecht en de gemeentewet."

Yvonne Welings heeft 6 Okt 2014 gereageerd op Wie is verantwoordelijk voor een gemeentelijke informatiehuishouding?

35 4 Apr 2016

"Feitelijk zouden deze voorbeelden op de website voor de VNG in te zien moeten zijn.…"

Yvonne Welings heeft 6 Okt 2014 gereageerd op Wie is verantwoordelijk voor een gemeentelijke informatiehuishouding?

35 4 Apr 2016

"Henk, heb je al juridisch advies ingewonnen ?"

35 4 Apr 2016

"Dat is een felicitatie waard ! Ook dank dat je je ervaringen hebt willen delen."

Yvonne Welings heeft 6 Okt 2014 gereageerd op Steeds minder advertenties voor vacatures voor uitvoerende DIV medewerkers

36 19 Mei 2015
Antwoord van Jurriaan Bendien

"@Henk, ook ik heb advies gevraagd:   Vraag over begripsbepaling beheerseenheden in r…"

Yvonne Welings heeft 5 Okt 2014 gereageerd op Wie is verantwoordelijk voor een gemeentelijke informatiehuishouding?

35 4 Apr 2016

"Deze mail zal vast geregistreerd zijn ? http://www.bd.nl/regio/tilburg-en-omgeving/h…"

Yvonne Welings heeft 3 Okt 2014 gereageerd op Ondervangen e-mails gericht aan college B &W

14 2 Apr 2015

"@Caroline, wij zijn benieuwd naar jullie oplossing."

Yvonne Welings heeft 3 Okt 2014 gereageerd op Ondervangen e-mails gericht aan college B &W

14 2 Apr 2015

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden