Discussies van Yvonne Welings (4,187)

Discussies waarop is gereageerd (3388) Antwoorden Recente activiteiten

"Rotterdam heeft een tenant bij het Nationaal Archief. En inderdaad het ene e-depot i…"

Yvonne Welings heeft 4 Apr 2016 gereageerd op Overbrengen website naar e-depot

20 6 Jun 2016
Antwoord van Yvonne Welings

"Dat geldt ook voor Archiefweb/Notuzbiz e.d. Volgens de leverancier, ik ken het bedri…"

20 6 Jun 2016

"@Jacco, ik heb je vraag voorgelegd aan een van de samenstellers. Afwachten maar..."

Yvonne Welings heeft 4 Apr 2016 gereageerd op Wie is verantwoordelijk voor een gemeentelijke informatiehuishouding?

35 4 Apr 2016
Antwoord van Henk Sligman

"Zie ook http://www.capsis.nl/nl/referenties/readmore.php?id=1, volgens mij heeft de…"

20 6 Jun 2016

"Bart, het is vooral een hier en nu standpunt, maar niet bedacht vanuit een toekomsti…"

Yvonne Welings heeft 1 Apr 2016 gereageerd op Is de houdbaarheid van het handboek vervanging verstreken?

10 7 Apr 2016
Antwoord van jack karelse

"Goed om te horen dat je het gesprek aangaat. Voor lopende werkprocessen zou het m.i.…"

Yvonne Welings heeft 31 Mrt 2016 gereageerd op Is de houdbaarheid van het handboek vervanging verstreken?

10 7 Apr 2016

"Op digital born is geen vervanging op grond van AW artikel 7 van toepassing, tenmins…"

Yvonne Welings heeft 30 Mrt 2016 gereageerd op Is de houdbaarheid van het handboek vervanging verstreken?

10 7 Apr 2016

"Zelf denk ik dat er uiteindelijk ook aan de rol van de adviseurs een einde komt. Dit…"

Yvonne Welings heeft 30 Mrt 2016 gereageerd op Gemeente Utrecht saneert DIV-team

6 30 Mrt 2016

"@Jean-Luc, aanpakken is vaak beter dan niets doen. Deze keuze is wel wat rigoureus t…"

Yvonne Welings heeft 30 Mrt 2016 gereageerd op Gemeente Utrecht saneert DIV-team

6 30 Mrt 2016

"@Mariana, kijk ook eens op YouTube."

Yvonne Welings heeft 29 Mrt 2016 gereageerd op Wie beschikt over goed lesmateriaal voor de implementatie van zaakgericht werken

2 29 Mrt 2016

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden