Discussies van jack karelse (456)

Discussies waarop is gereageerd (393) Antwoorden Recente activiteiten

"wel grappig om een hotspot te maken rondom deze burgers: ze krijgen dan een prominen…"

jack karelse heeft 14 Nov 2023 gereageerd op Soevereine burgers, is dit een hotspot?

8 17 Nov 2023
Antwoord van John Derickx

"hallo Nicole,hoe doen jullie dat dan als op grond van de nieuwere lijst een langere…"

jack karelse heeft 30 Aug 2023 gereageerd op Hoe archieftermijn bepalen in dossiers\zaken die een nieuwe selectielijst\stukkelijst overlappen

13 31 Aug 2023
Antwoord van Nicole Fielmieg

"ik zou denken dat toezicht en handhaving een belangrijk onderdeel is van de functie…"

jack karelse heeft 1 Aug 2023 gereageerd op Bewaartermijn videobeelden boa's.

5 7 Aug 2023
Antwoord van Yvonne Welings

"gemeente Oostburg bestaat niet, hoor!Oostburg is onderdeel van de gemeente Sluis. In…"

jack karelse heeft 28 Jul 2023 gereageerd op Schaalvergroting (Brabantse) Archiefdiensten

47 24 Nov

"hallo Ivo,uit je vraag maak ik op dat naamgebruik in de omschrijving werd afgekeurd?…"

jack karelse heeft 24 Mei 2023 gereageerd op Vermelding persoonsgegevens in zaaksysteem (veld omschrijving)

8 5 Jun 2023
Antwoord van Kirsten van Opijnen

"wat ideeën https://kinsta.com/nl/blog/archiveer-je-een-website/#een-uitleg-voor-begi…"

jack karelse heeft 2 Nov 2022 gereageerd op Alternatief voor Archiefweb?

6 4 Jul
Antwoord van Wouter Verdaas

"niet heel verrassend, toch?"

jack karelse heeft 2 Nov 2022 gereageerd op Wel of niet communiceren via e-mail

4 2 Nov 2022

"hallo Alex,naar mijn idee zul je een stuk eerst ondertekenen en daarna verzenden. Al…"

jack karelse heeft 1 Sept 2022 gereageerd op Datum verzending brief in combinatie met ValidSign

8 10 Nov 2022

"het antwoord moet zeker niet altijd 'nee' zijn. Als ik je vraag zo zie, is een belan…"

jack karelse heeft 1 Aug 2022 gereageerd op Verleende evenementenvergunning langer bewaren

3 1 Aug 2022
Antwoord van Marjelle Wouters

"de bewaartermijn is toch gewoon afhankelijk van het resultaat van de zaak? Wel zijn…"

jack karelse heeft 29 Jul 2022 gereageerd op Omgevingswet zaaktypen & i-navigator

15 23 Nov 2022
Antwoord van Marc Bonnes

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden