NETWERK VOOR DE INNOVATIEVE INFORMATIEWERKER
Weergeven
Begonnen discussies (15) | Antwoorden | Recente activiteiten |
---|---|---|
DatamigratieGoedemiddag, De gemeente waar ik werk start op niet al te lange termijn met de aanbestedingsprocedure voor een financieel systeem. Hierbij… Begonnen door Bert Brons |
1 |
13 Apr 2017 Antwoord van Rens |
Archiveren van aanbestedingen die via Tenderned zijn verlopenZoekend op deze site kom ik als zoekresultaat deze topic tegen. http://www.breednetwerk.nl/forum/topics/aanbesteden-online-publiceren-en-ar… Begonnen door Bert Brons |
12 |
18 Mei 2015 Antwoord van Diederik Heij |
Status en eigenaarschap data in RAAS (Reisdocumenten Aanvraag en Afgifte Station)Naar aanleiding van een topic over het verlengen van de bewaartermijn van reisdocumenten n.a.v. van de verlening van de geldigheid van deze… Begonnen door Bert Brons |
2 |
19 Jun 2016 Antwoord van Yvonne Welings |
Verstrekken van tekeningen uit bouwdossiers versus auteursrechtMedio volgend jaar zullen alle bouwvergunningen van de gemeente waar ik werk gedigitaliseerd zijn. Bouwzaken verstrekt tot nu toe op verzoe… Begonnen door Bert Brons |
1 |
25 Okt 2013 Antwoord van Marco Klerks |
Personeelsdossiers bij gemeentelijke fusieTer voorbereiding op de aanstaande fusie zijn werkgroepen ingesteld. De subwerkgroep DIV stelt voor om de personeelsdossiers van de "oude"… Begonnen door Bert Brons |
17 |
6 Jul 2012 Antwoord van Aike van der Ploeg |
© 2024 Gemaakt door Marco Klerks. Verzorgd door