Discussies van Rens (124)

Discussies waarop is gereageerd (124) Antwoorden Recente activiteiten

"Goede vraag, Robin!  Om eerlijk te zijn, weet ik het eigenlijk niet. Daarvoor zit ik…"

Rens heeft 25 Jan 2023 gereageerd op WOO verzoek en bewaartermijn

9 9 Okt 2023
Antwoord van Yvonne Welings

"Alleen de gepubliceerde informatie blijft eeuwig bewaard. Voor de niet-gepubliceerde…"

Rens heeft 24 Jan 2023 gereageerd op WOO verzoek en bewaartermijn

9 9 Okt 2023
Antwoord van Yvonne Welings

" "

Rens heeft 24 Jan 2023 gereageerd op WOO verzoek en bewaartermijn

9 9 Okt 2023
Antwoord van Yvonne Welings

"Als dezelfde gegevens onderdeel uitmaken van een ander informatieobject, waarvan de…"

Rens heeft 18 Jan 2023 gereageerd op Trendanalyses op historische, vernietigde informatie

8 18 Jan 2023
Antwoord van Rens

"Als data vernietigd is, bestaat die data niet meer. Dus dan kun je er ook geen analy…"

Rens heeft 17 Jan 2023 gereageerd op Trendanalyses op historische, vernietigde informatie

8 18 Jan 2023
Antwoord van Rens

"Als je slechts enkele tientallen meters papier hebt, dan ben je inderdaad, zoals Adr…"

Rens heeft 11 Jan 2023 gereageerd op Heeft iemand ervaring met het digitaliseren van (bouw)dossiers mbv OCR en vervolgens het opschonen van deze dossiers met behulp van Machine Learning (Arificial intelligence)?

8 27 Jan 2023
Antwoord van Olaf Griffioen

"In mijn gemeente zijn de privacy officers altijd al onderdeel van de informatievoorz…"

Rens heeft 31 Aug 2022 gereageerd op Privacy-adviseurs bij informatievoorziening?

15 6 Sept 2022
Antwoord van Yvonne Welings

"Je zou kunnen redeneren: corona is een hotspot en daarom gaan we alle dossiers van e…"

Rens heeft 1 Aug 2022 gereageerd op Verleende evenementenvergunning langer bewaren

3 1 Aug 2022
Antwoord van Marjelle Wouters

"Interessant, Vera! Ik lees in jullie voorstel: 'bewerkte data in het datawarehouse v…"

Rens heeft 28 Jul 2022 gereageerd op Verantwoording en/of archivering dashboardinformatie

10 29 Jul 2022
Antwoord van Nadia Favié-Slaar

"Er is altijd meer mogelijk dan je in eerste instantie denkt. Eventueel door inzet va…"

Rens heeft 21 Jul 2022 gereageerd op Archivering van documenten Key2Burgerzaken

7 8 Aug 2022
Antwoord van Jochem van Abel

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden