Discussies van John Derickx (30)

Discussies waarop is gereageerd (17) Antwoorden Recente activiteiten

"Het hele "instituut hotspot" bekijk ik sceptisch, soms wat meewarig. Bedacht om de g…"

John Derickx heeft 17 Nov 2023 gereageerd op Soevereine burgers, is dit een hotspot?

8 17 Nov 2023
Antwoord van John Derickx

"Nee hoor. Ik wil graag duidelijkheid in gehanteerde begrippen, toe te passen procedu…"

John Derickx heeft 13 Nov 2017 gereageerd op Vervangingseisen van toepassing op historische collectie?

4 13 Nov 2017

"Aike, Bedankt voor je antwoord. De bescheiden die ik bedoel zijn lastig te vatten on…"

John Derickx heeft 13 Nov 2017 gereageerd op Vervangingseisen van toepassing op historische collectie?

4 13 Nov 2017

"Volgens mij bestaat er niet sec een wettelijke verplichting om persoonsgegevens te v…"

John Derickx heeft 20 Apr 2017 gereageerd op Toepassing naamgebruik in archieftoegangen

12 18 Mei 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Daar waar ik 9 jaren zeg, bedoel ik natuurlijk de termijn van 10 jaren."

John Derickx heeft 28 Nov 2016 gereageerd op Langere bewaartermijn financiele stukken inzake onroerendgoed transacties.

4 30 Nov 2016
Antwoord van Erik Müller

"Er is geen vervanging geregeld hier. Punt is dat blijkbaar in heel het land deze ver…"

John Derickx heeft 28 Nov 2016 gereageerd op Bewaartermijn Reisdocumenten

5 28 Nov 2016

"Bedankt voor je antwoord Marco. In de eerdere, gerelateerde onderwerpen die je aange…"

John Derickx heeft 23 Nov 2016 gereageerd op Bewaartermijn Reisdocumenten

5 28 Nov 2016

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden