Discussies van Yvonne Welings (4,182)

Discussies waarop is gereageerd (3385) Antwoorden Recente activiteiten

"Over het algemeen zie ik dat bij ondertekening binnen het Zaaksysteem vaak gewerkt w…"

Yvonne Welings heeft 8 Jun 2023 gereageerd op Digitaal ondertekenen in bestuurlijk proces

6 12 Jun 2023
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

"Bijgaand document bevat de juridische varianten omgevingsdiensten in relatie tot de…"

Yvonne Welings heeft 8 Jun 2023 gereageerd op Verklaring van migratie van deelnemende gemeenten voor een omgevingsdienst

25 27 Mrt 2024
Antwoord van Yvonne Welings

"De gemeente Tilburg had tot ene paar jaar geleden ook Octopus in gebruik, maar er is…"

Yvonne Welings heeft 8 Jun 2023 gereageerd op Archiefmodule Octopus voor bezwaar en beroepschriften

1 8 Jun 2023

"Omdat ik bij de vaststelling van de verordeningen betrokken ben, adviseer ik je om d…"

Yvonne Welings heeft 7 Jun 2023 gereageerd op Archiefverordening actualiseren naar de nieuwe archiefwet 2021

5 12 Sept 2023

"Deze GO-opleiding is zeker een aanrader: https://goopleidingen.nl/module/provisionin…"

Yvonne Welings heeft 2 Jun 2023 gereageerd op De reis naar M365 en de gemeente Tilburg

11 30 Jun 2023
Antwoord van Jeroen Arkesteijn

"Samenwerkingsovereenkomst archiefbeheer Roermond-Weert Archieven worden behouden voo…"

Yvonne Welings heeft 1 Jun 2023 gereageerd op Schaalvergroting (Brabantse) Archiefdiensten

48 28 Dec 2024

"Deze vacature wordt 11A ingeschaald: https://werkenbijabg.nl/vacatures/strategisch-a…"

Yvonne Welings heeft 30 Mei 2023 gereageerd op Functieschaal senior archiefmedewerker

7 5 Jun 2023
Antwoord van Danny Adams

"Daarnaast zie ik een verschil tussen grote en kleinere gemeentes, bij de wat grotere…"

Yvonne Welings heeft 29 Mei 2023 gereageerd op Functieschaal senior archiefmedewerker

7 5 Jun 2023
Antwoord van Danny Adams

"Mijn idee is dat dit nu wel als schaal 9 kan worden ingeschaald,. "

Yvonne Welings heeft 28 Mei 2023 gereageerd op Functieschaal senior archiefmedewerker

7 5 Jun 2023
Antwoord van Danny Adams

"Combinatie: weinig i-bewustzijn, applicaties zonder vernietgingsfunctionaliteiten, n…"

Yvonne Welings heeft 24 Mei 2023 gereageerd op Versnippering van de informatiehuishouding

2 24 Mei 2023

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden