Discussies van Yvonne Welings (4,187)

Discussies waarop is gereageerd (3388) Antwoorden Recente activiteiten

"Neem eens contact op met de collega's van het HCO. https://www.edepotoverijssel.nl/f…"

Yvonne Welings heeft 8 Mrt 2017 gereageerd op Mapping van TMLO naar EAD

3 8 Mrt 2017
Antwoord van Leo Hollestelle

"De overgang van ruimtelijke plannen.nl naar het DSO blijft onduidelijk: De huidige…"

Yvonne Welings heeft 7 Mrt 2017 gereageerd op Digitale bestemmingsplannen

20 7 Mrt 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Ha Bianca, wat de Archiefwet betreft leveren wij bij het tweejaarlijkse KPI verslag…"

Yvonne Welings heeft 1 Mrt 2017 gereageerd op Hoe scoren jullie de toezichtsvragen 2016 ihkv RGT?

3 7 Mrt 2017
Antwoord van Marius Jansen

"Dank Joost voor delen van dit inzicht. Onderzoeksjournalistiek staat steeds meer ond…"

Yvonne Welings heeft 1 Mrt 2017 gereageerd op Oneigenlijke vernietiging van bewijslast door CdK Drenthe ?

4 3 Apr 2017

"Nee, ik kan je niet verwijzen, Leon en kan alleen maar mededelen wat ik nagevraagd h…"

Yvonne Welings heeft 23 Feb 2017 gereageerd op Compressie (van digital born documenten)

12 1 Mrt 2017
Antwoord van Leon van Oosterom

"Dat kwam onvoldoende aan de orde wegens tijdgebrek. De werkwijze is dat de bestanden…"

Yvonne Welings heeft 23 Feb 2017 gereageerd op Compressie (van digital born documenten)

12 1 Mrt 2017

"Ha Leo, Net een ppt bijgewoond over het e-depot van Justid. Daar heb ik de vraag ge…"

12 1 Mrt 2017

"Mocht je met meerdere collega's zijn, kan het praktisch zijn een incompany cursus te…"

Yvonne Welings heeft 23 Feb 2017 gereageerd op Relevante opleidingen / cursus

7 23 Feb 2017

"geheel mee eens dat het werk geheel ten dienste moet staan van de burgers en hier ee…"

Yvonne Welings heeft 23 Feb 2017 gereageerd op Voorfase van het e-depot

8 23 Feb 2017
Antwoord van jack karelse

"Zie de functie net voorbij komen, kwaliteitsadviseur.."

Yvonne Welings heeft 23 Feb 2017 gereageerd op Nieuwe functiebenaming

8 15 Mrt 2017
Antwoord van Cora Lubben

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden