Discussies van Yvonne Welings (4,187)

Discussies waarop is gereageerd (3388) Antwoorden Recente activiteiten

"Leon, ik verwacht niet dat gemeenten op dit punt althans risico's lopen daar de publ…"

Yvonne Welings heeft 21 Jun 2017 gereageerd op Privacygevoelige gegevens en digitaal ontsluiten bouwtekeningen

17 2 Nov 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"Beste Jesper, Vrijwel alle gemeenten worstelen met dit vraagstuk zeker omdat vanaf…"

Yvonne Welings heeft 21 Jun 2017 gereageerd op Privacygevoelige gegevens en digitaal ontsluiten bouwtekeningen

17 2 Nov 2018

"Wederom mijn dank, zoals je weet interesseert dit onderwerp privacy en openbaarheid…"

Yvonne Welings heeft 20 Jun 2017 gereageerd op Rapport 'Open, openbaar, organiseren? Digitalisering en openbaarheid van archieven

3 20 Jun 2017

"Dick, bij je pleidooi om de archiefregeling aan te passen sluit ik me geheel aan. Bi…"

Yvonne Welings heeft 19 Jun 2017 gereageerd op Scope van "Archiefbescheiden" in Archiefwet

23 22 Jan 2018
Antwoord van Jeroen van Luin

"Dank voor het delen. Ik heb nog wel een vraag hoe beoordeelt het NA of een onderzo…"

Yvonne Welings heeft 16 Jun 2017 gereageerd op Rapport 'Open, openbaar, organiseren? Digitalisering en openbaarheid van archieven

3 20 Jun 2017

"Wanneer je als archiefsector blijft vasthouden aan de weliswaar juridisch juiste ter…"

Yvonne Welings heeft 16 Jun 2017 gereageerd op Scope van "Archiefbescheiden" in Archiefwet

23 22 Jan 2018

"Zie BB http://www.binnenlandsbestuur.nl/digitaal/nieuws/archiefbeleid-te-laag-op-lan…"

Yvonne Welings heeft 15 Jun 2017 gereageerd op Scope van "Archiefbescheiden" in Archiefwet

23 22 Jan 2018

"Overheidsinformatie in de nieuwe impactanalyse WOO. http://www.breednetwerk.nl/profi…"

Yvonne Welings heeft 15 Jun 2017 gereageerd op Scope van "Archiefbescheiden" in Archiefwet

23 22 Jan 2018

"Ik denk ook dat we steeds meer moeten werken met risico's, niet alles hoeft een 10 t…"

Yvonne Welings heeft 15 Jun 2017 gereageerd op Heilloos om alleen digitale losse documenten koppelen aan een proces

8 3 Jul 2017
Antwoord van Robin Lassche

"Bijgaand een voorbeeld van het gebruik van de termen informatie en gegevens in de vo…"

23 22 Jan 2018

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden