Discussies van jack karelse (456)

Discussies waarop is gereageerd (393) Antwoorden Recente activiteiten

"Als er gedoe over is gaat het inderdaad over aannemelijkheid, redelijkheid, billijkh…"

jack karelse heeft 2 Jan 2018 gereageerd op Moeten burgers verplicht de postbus gebruiken??

8 15 Jan 2018
Antwoord van Mirjam Eikelboom

"het streven van de meeste overheden en instellingen zal zijn om het zo gemakkelijk m…"

jack karelse heeft 28 Dec 2017 gereageerd op Moeten burgers verplicht de postbus gebruiken??

8 15 Jan 2018
Antwoord van Mirjam Eikelboom

"ook nog eens....Een overzicht ontbreekt en nut en noodzaak om samen te werken wordt…"

jack karelse heeft 11 Dec 2017 gereageerd op Als informatiemanager met de voeten in de modder

21 11 Dec 2017
Antwoord van jack karelse

"uit de aangehaalde uitspraak: "Dat verweerder niet zo maar in de telefoon "van" een …"

jack karelse heeft 11 Dec 2017 gereageerd op Als informatiemanager met de voeten in de modder

21 11 Dec 2017

"hopelijk niet! Meer meningen mogen en zijn van harte welkom. Het onderwerp kan dat g…"

jack karelse heeft 7 Dec 2017 gereageerd op Als informatiemanager met de voeten in de modder

21 11 Dec 2017

"Nou, heel optimistisch vind ik het niet.En ik geloof niet dat er veel tegenstrijdigh…"

jack karelse heeft 6 Dec 2017 gereageerd op Als informatiemanager met de voeten in de modder

21 11 Dec 2017

"het zal toch de bedoeling zijn om het georganiseerd te krijgen. Lastig of niet. Blij…"

jack karelse heeft 6 Dec 2017 gereageerd op Als informatiemanager met de voeten in de modder

21 11 Dec 2017

"en als ik nu aanneem dat Raet dat inderdaad doet en dat ook in de overeenkomst met R…"

jack karelse heeft 5 Dec 2017 gereageerd op Personeelsdossiers in het zaaksysteem

13 5 Dec 2017
Antwoord van Manfred Harlaar

"Hoe is dit in Join geregeld? "

jack karelse heeft 5 Dec 2017 gereageerd op Personeelsdossiers in het zaaksysteem

13 5 Dec 2017

"in dat topic wordt vermeld dat vanuit YouForce vernietigd kan worden. Dat lijkt me e…"

13 5 Dec 2017

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden