Discussies van jack karelse (456)

Discussies waarop is gereageerd (393) Antwoorden Recente activiteiten

""

jack karelse heeft 9 Apr 2018 gereageerd op Kennisbank Zaakgericht werken van VNG Realisatie

3 9 Apr 2018
Antwoord van jack karelse

"hallo Aike,Het doet niet af aan mijn kijk op de materie. Ik ben voor diversiteit. Oo…"

jack karelse heeft 6 Apr 2018 gereageerd op Aansluiting bij het Kennisnetwerk Informatie en Archief

13 6 Apr 2018
Antwoord van Gerdien Drost

"het 'archive is as is' vind ik een boeiende gedachtegang. Het relativeert het krampa…"

jack karelse heeft 5 Apr 2018 gereageerd op Archives in Liquid Times

7 5 Apr 2018
Antwoord van jack karelse

"pfffff. Laat 1000 bloemen bloeien!Ik zie niet waarom er niet 2 plaatsen kunnen zijn.…"

jack karelse heeft 5 Apr 2018 gereageerd op Aansluiting bij het Kennisnetwerk Informatie en Archief

13 6 Apr 2018
Antwoord van Gerdien Drost

"'de problematiek van TOEGANG!'Welke problematiek zou dat zijn? Alles is toch overal…"

jack karelse heeft 6 Mrt 2018 gereageerd op TOEGANG!; de 2e documentaire van de KNVI | SOD

4 16 Aug 2018
Antwoord van Eric Kokke

"Ja, voor gemeenten.Je moet het wel en wee van je archief vastleggen."

jack karelse heeft 6 Mrt 2018 gereageerd op Begrip vervreemding verouderd in de Archiefwet door digitalisering?

29 10 Sept 2018
Antwoord van Lourens

"de toestemming vind ik wat ver gaan. Ik vind wel dat je als zorgdrager dit zorgvuldi…"

jack karelse heeft 6 Mrt 2018 gereageerd op Begrip vervreemding verouderd in de Archiefwet door digitalisering?

29 10 Sept 2018
Antwoord van Lourens

"Ook in de digitale omgeving blijft vervreemding. Het is wat anders dan een kopietje…"

29 10 Sept 2018
Antwoord van Lourens

"dan kun je nog met een gerust hart spreken over archiefbescheiden :-) "

jack karelse heeft 12 Jan 2018 gereageerd op Scope van "Archiefbescheiden" in Archiefwet

23 22 Jan 2018
Antwoord van Jeroen van Luin

"'informatieobjecten'.... Da's een aansprekende term :-(Dat veel mensen bij archiefbe…"

jack karelse heeft 12 Jan 2018 gereageerd op Scope van "Archiefbescheiden" in Archiefwet

23 22 Jan 2018
Antwoord van Jeroen van Luin

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden