Discussies van Yvonne Welings (4,187)

Discussies waarop is gereageerd (3388) Antwoorden Recente activiteiten

"Volgens mij kan er geen sprake zijn van een verplichting, tenzij dat in een andere r…"

Yvonne Welings heeft 29 Dec 2017 gereageerd op Moeten burgers verplicht de postbus gebruiken??

8 15 Jan 2018
Antwoord van Mirjam Eikelboom

"http://www.breednetwerk.nl/profiles/blogs/zembla-defensie-verwijderde-persoonsregist…"

Yvonne Welings heeft 24 Dec 2017 gereageerd op AVG en Archiefwet: personeelsdossiers

47 18 Jan 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"Het college van burgemeester en wethouders en de burgemeester van de gemeente Voorsc…"

Yvonne Welings heeft 20 Dec 2017 gereageerd op Sommige gemeenten sluiten de elektronische weg (deels) af. Moeten we dat willen?

17 7 Jan 2018
Antwoord van Ron

"Nee zeer zeker niet, de overeenkomst is de vaagheid over verantwoordelijkheden."

Yvonne Welings heeft 20 Dec 2017 gereageerd op AVG en Archiefwet - bewaarnemingen

8 20 Dec 2017
Antwoord van Theo Vermeer

"Volgens mij is dat ook de reden waarom verschillende archiefdiensten geen voorstande…"

Yvonne Welings heeft 19 Dec 2017 gereageerd op AVG en Archiefwet - bewaarnemingen

8 20 Dec 2017

"Aan de andere kant, iedere burger wordt geacht de wet te kennen. Waarom zouden we ve…"

Yvonne Welings heeft 19 Dec 2017 gereageerd op AVG en Archiefwet - bewaarnemingen

8 20 Dec 2017

"@Kees-Jan, wat is de overweging van VHIC in deze geweest? Kan jij dat nader duiden ?"

Yvonne Welings heeft 19 Dec 2017 gereageerd op AVG en Archiefwet: personeelsdossiers

47 18 Jan 2018

"@Wouter, na een zeer lange procedure is zeer recent in overleg met alle partijen de…"

Yvonne Welings heeft 19 Dec 2017 gereageerd op AVG en Archiefwet: personeelsdossiers

47 18 Jan 2018

"http://www.breednetwerk.nl/profiles/blogs/archiefwet-versus-het-recht-om-vergeten-te…"

Yvonne Welings heeft 18 Dec 2017 gereageerd op AVG en Archiefwet: in principe onverenigbaar?

29 22 Jun 2020

"Je vraag heb ik deze dag op me in laten werken. Bij bewaargeving wordt de eigendom n…"

Yvonne Welings heeft 18 Dec 2017 gereageerd op AVG en Archiefwet - bewaarnemingen

8 20 Dec 2017

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden