Discussies van Yvonne Welings (4,187)

Discussies waarop is gereageerd (3388) Antwoorden Recente activiteiten

" Een ervaring kan ik delen. Jarenlang namen verschillende regiogemeenten de WOZ dien…"

Yvonne Welings heeft 8 Jan 2018 gereageerd op terughalen digitale verslaglegging van raadsverslagen, is dat mogelijk?

5 9 Jan 2018
Antwoord van Aike van der Ploeg

"Ron, dit is niet anders dan bij andere keteninformatie, iedereen en niemand."

Yvonne Welings heeft 7 Jan 2018 gereageerd op Cliëntenrecht en het elektronisch patiëntendossier (EPD)

3 7 Jan 2018
Antwoord van Ron

"Wat bedoel je precies met terughalen, terughalen uit Notubiz  of de eigen website bi…"

Yvonne Welings heeft 5 Jan 2018 gereageerd op terughalen digitale verslaglegging van raadsverslagen, is dat mogelijk?

5 9 Jan 2018
Antwoord van Aike van der Ploeg

"Bij die conclusie sluit ik me geheel aan. "

Yvonne Welings heeft 5 Jan 2018 gereageerd op archief griffier

12 26 Mrt 2018
Antwoord van Eelco Lelieveld

"Volgens mij zit het probleem in de techniek, bij veel applicaties kan je eenvoudig w…"

Yvonne Welings heeft 4 Jan 2018 gereageerd op Privacy by Design: Digitale verwijdering van gegevens

4 4 Jan 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"Waarschijnlijk zal dit veel meer vernietiging tot gevolg hebben dan voorheen..."

Yvonne Welings heeft 4 Jan 2018 gereageerd op Privacy by Design: Digitale verwijdering van gegevens

4 4 Jan 2018

"http://www.breednetwerk.nl/forum/topics/clientenrecht-en-het-elektronisch-patientend…"

Yvonne Welings heeft 4 Jan 2018 gereageerd op Digitale Duurzaamheid EPD

5 5 Jan 2018
Antwoord van johan de visser

"De algemene verwachting is dat de Wet Open Overheid niet door zal gaan vanwege de ko…"

Yvonne Welings heeft 4 Jan 2018 gereageerd op Best practise: Gedragscode voor publicatie gemeente Castricum en archiefversies

11 29 Aug 2019

"Minder herinneringsgerichte raadsstukken  moeten we inderdaad helemaal niet willen.…"

Yvonne Welings heeft 3 Jan 2018 gereageerd op Best practise: Gedragscode voor publicatie gemeente Castricum en archiefversies

11 29 Aug 2019

"@Matthieu, het is de vraag welk belang je zwaarder laat wegen, het recht op informat…"

Yvonne Welings heeft 30 Dec 2017 gereageerd op AVG en Archiefwet: personeelsdossiers

47 18 Jan 2018

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden