Discussies van Yvonne Welings (4,187)

Discussies waarop is gereageerd (3388) Antwoorden Recente activiteiten

"Zijn archiveringseisen in de aanbesteding meegenomen?"

Yvonne Welings heeft 25 Jan 2018 gereageerd op Opslag en archivering in Carel van documenten mbt leerplicht en leerlingenvervoer.

12 30 Apr 2021
Antwoord van Eelco Lelieveld

"nabrander, waarom niet de Archiefwet aanpassen om weglakken wel mogelijk te maken? "

Yvonne Welings heeft 25 Jan 2018 gereageerd op Gezinskaarten wel of niet (geheel) openbaar beschikbaar stellen

52 20 Apr 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"Stadsarchief Amsterdam en CBG doen het al jaren, hieruit blijkt dat een en ander uit…"

Yvonne Welings heeft 25 Jan 2018 gereageerd op Gezinskaarten wel of niet (geheel) openbaar beschikbaar stellen

52 20 Apr 2021

"De bouwvergunningen van de gemeente Nijmegen staan nog steeds online. Bouwvergunning…"

52 20 Apr 2021

"Beste Bob, Goede suggestie, vrees dat dat niet gaat gebeuren. Mijn pleidooi om een w…"

Yvonne Welings heeft 24 Jan 2018 gereageerd op Gezinskaarten wel of niet (geheel) openbaar beschikbaar stellen

52 20 Apr 2021

"Tineke, een voorbeeld van een waterschap met dank aan Joost van Koutrik https://zoek…"

Yvonne Welings heeft 23 Jan 2018 gereageerd op AVG en Archiefwet: Inzage niet openbare archieven

18 26 Jan 2018

"Concrete vraag, I-navigator en Alfresco is die al gerealiseerd?"

Yvonne Welings heeft 22 Jan 2018 gereageerd op Model DSP van VHIC in een andere applicatie laten draaien dan in de i-Navigator

11 12 Sept 2019
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

"Dank Jeroen en veel sterkte voor jullie beiden."

Yvonne Welings heeft 22 Jan 2018 gereageerd op Scope van "Archiefbescheiden" in Archiefwet

23 22 Jan 2018
Antwoord van Jeroen van Luin

"Wat ik me in dit verband ook afvraag of je bij een migratie van het ene systeem naar…"

Yvonne Welings heeft 22 Jan 2018 gereageerd op Model DSP van VHIC in een andere applicatie laten draaien dan in de i-Navigator

11 12 Sept 2019
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

"Hoe precies dat gaat, weet ik niet. Deze VNG handreiking gaat formele procedures bes…"

Yvonne Welings heeft 21 Jan 2018 gereageerd op AVG en Archiefwet: Inzage niet openbare archieven

18 26 Jan 2018

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden