Discussies van Yvonne Welings (4,187)

Discussies waarop is gereageerd (3388) Antwoorden Recente activiteiten

"Die zijn er dus wel, Made en Drimmelen bijvoorbeeld. Ook staat niet van iedere gemee…"

Yvonne Welings heeft 9 Feb 2018 gereageerd op Gezinskaarten wel of niet (geheel) openbaar beschikbaar stellen

52 20 Apr 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"@Yvette, bij jouw oplossingsrichting ga je ervan uit dat de scans van de gezinskaart…"

Yvonne Welings heeft 9 Feb 2018 gereageerd op Gezinskaarten wel of niet (geheel) openbaar beschikbaar stellen

52 20 Apr 2021

"Binnenlands Bestuur besteedt ook aandacht aan de gezinskaarten, zie deze link. Voor…"

52 20 Apr 2021

"Wanneer de Autoriteit Persoonsgegevens dit aangeeft, is er geen sprake van een panie…"

Yvonne Welings heeft 8 Feb 2018 gereageerd op Gezinskaarten wel of niet (geheel) openbaar beschikbaar stellen

52 20 Apr 2021

"Op dit moment vinden dergelijke onderzoeken plaats bij het NIOD, RHC Eindhoven en Ge…"

Yvonne Welings heeft 8 Feb 2018 gereageerd op Gezinskaarten wel of niet (geheel) openbaar beschikbaar stellen

52 20 Apr 2021

"1. Godsdienst is een bijzonder persoonsgegeven. 2. In mijn optiek is er geen verschi…"

52 20 Apr 2021

"Om dat soort technische en praktische tips heb ik in september 2017 gevraagd. Inderd…"

52 20 Apr 2021

"Beste Yvette, Laat ik voorop stellen dat ik persoonlijk het graag anders had gehad e…"

52 20 Apr 2021

"Zie advies VNG; https://vng.nl/onderwerpenindex/dienstverlening-en-informatiebeleid/…"

Yvonne Welings heeft 7 Feb 2018 gereageerd op Gezinskaarten wel of niet (geheel) openbaar beschikbaar stellen

52 20 Apr 2021

"Misschien een idee om rechtstreeks contact op te nemen met Wout van der Reijden, ook…"

Yvonne Welings heeft 7 Feb 2018 gereageerd op Registratievelden voor afzender en betrokkene vanuit NEN 23081 geconcretiseerd in TMLO

4 9 Feb 2018
Antwoord van Wout van der Reijden

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden