Discussies van Yvonne Welings (4,187)

Discussies waarop is gereageerd (3388) Antwoorden Recente activiteiten

"Bij Equalit gemeenten worden de agenda's gearchiveerd met de applicatie EMC SourceOn…"

Yvonne Welings heeft 12 Apr 2018 gereageerd op Archivering agenda's van bestuurders en ambtenaren

12 12 Apr 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"Gerdien, bij milieudossiers was dat toen anders omdat dat in de wet al was geregeld.…"

Yvonne Welings heeft 10 Apr 2018 gereageerd op Begrip vervreemding verouderd in de Archiefwet door digitalisering?

29 10 Sept 2018
Antwoord van Lourens

"Onbegrijpelijk dat in deze tijd informatievoorziening nog steeds vaak een terra inco…"

Yvonne Welings heeft 9 Apr 2018 gereageerd op Begrip vervreemding verouderd in de Archiefwet door digitalisering?

29 10 Sept 2018
Antwoord van Lourens

"Maria, dit is ook een privacyvraagstuk, waar wij rond 2009/2010 mee te maken hebben…"

Yvonne Welings heeft 9 Apr 2018 gereageerd op Begrip vervreemding verouderd in de Archiefwet door digitalisering?

29 10 Sept 2018
Antwoord van Lourens

"Dank voor het melden, Jack. Het vreemde is dat ik op mijn mobiele telefoon jouw meld…"

Yvonne Welings heeft 9 Apr 2018 gereageerd op Kennisbank Zaakgericht werken van VNG Realisatie

3 9 Apr 2018
Antwoord van jack karelse

"@Aike, ik herhaal de vraag die ik aan je heb gesteld: Van wie heb je bovenstaande in…"

Yvonne Welings heeft 5 Apr 2018 gereageerd op Aansluiting bij het Kennisnetwerk Informatie en Archief

13 6 Apr 2018
Antwoord van Gerdien Drost

"Beste Aike, ik heb een tegenvraag aan jou. Je vraagstelling komt bij mij over als 'd…"

Yvonne Welings heeft 4 Apr 2018 gereageerd op Aansluiting bij het Kennisnetwerk Informatie en Archief

13 6 Apr 2018

"Beste Aike, We wilden graag samenwerken met de nadruk op samenwerken op basis van w…"

Yvonne Welings heeft 2 Apr 2018 gereageerd op Aansluiting bij het Kennisnetwerk Informatie en Archief

13 6 Apr 2018

"Zie ook https://poelmannvandenbroek.nl/datumstempel-en-registratie-zaaksysteem-nog-g…"

Yvonne Welings heeft 1 Apr 2018 gereageerd op Verzendadministratie, hoe ziet die er uit?

16 1 Apr 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"Sluit ik me geheel bij aan, te meer daar alle processen steeds gestructureerder zijn…"

Yvonne Welings heeft 29 Mrt 2018 gereageerd op Archives in Liquid Times

7 5 Apr 2018
Antwoord van jack karelse

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden