Discussies van Yvonne Welings (4,187)

Discussies waarop is gereageerd (3388) Antwoorden Recente activiteiten

"https://www.binnenlandsbestuur.nl/digitaal/kennispartners/pinkroccade-local-governme…"

Yvonne Welings heeft 22 Mei 2018 gereageerd op E-Factureren wie is al bekend met het UBL formaat als e-factuur

7 4 Mrt 2019
Antwoord van Rens

"Weer een gedragscode, dit keer van de gemeente Drimmelen https://zoek.officielebeken…"

Yvonne Welings heeft 17 Mei 2018 gereageerd op Best practise: Gedragscode voor publicatie gemeente Castricum en archiefversies

11 29 Aug 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Richard, reëel om het uit te voeren. Gerdien, een (juridische) onderzoek op digitaal…"

Yvonne Welings heeft 15 Mei 2018 gereageerd op Zelf printen en couverteren of uitbesteden?

4 15 Mei 2018

"Het lijkt mij een reële optie. De vraag die ik dan zou hebben hoe regel je de digita…"

Yvonne Welings heeft 15 Mei 2018 gereageerd op Zelf printen en couverteren of uitbesteden?

4 15 Mei 2018

"Wat dat laatste mb/gb betreft, dat wordt bij ons al een paar jaar toegepast."

Yvonne Welings heeft 9 Mei 2018 gereageerd op Verklaring van vernietiging - digitaal

10 10 Okt 2018
Antwoord van Marius Jansen

"De vraag is wel wat voor status besluitvorming van een dergelijk orgaan is. Wanneer…"

Yvonne Welings heeft 3 Mei 2018 gereageerd op Instellen SIO overleg

4 7 Mei 2018

"Ik heb alleen maar voorbeelden van SIO's met archivaris. in mijn werkgebied hebben w…"

Yvonne Welings heeft 1 Mei 2018 gereageerd op Instellen SIO overleg

4 7 Mei 2018

"Carl, we hebben jou niet gehoord, wat vind jij deze oplossing?"

Yvonne Welings heeft 30 Apr 2018 gereageerd op Archivering van vergunningen aangevraagd bij de gemeente door de gemeente

18 7 Mei 2018
Antwoord van jack karelse

"Kan je identieke documenten niet koppelen aan 2 zaken?"

Yvonne Welings heeft 30 Apr 2018 gereageerd op Archivering van vergunningen aangevraagd bij de gemeente door de gemeente

18 7 Mei 2018

"Omdat zoals ik het lees, Carl moet ne corrigeren, de documenten zich straks in een s…"

18 7 Mei 2018

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden